Peter Aalbæk
Fra : Rikke & Brian

Dato : 23-04-03 17:41

Har lige set Peter Aalbæk i godaften danmark. Hvad er der sket, hvor er
cigaren og sikke dæmpet og behagelig han var at se og høre på. Det
klædte ham helt sikkert at have knap så høj cigar føring.

Han snakkede selvfølgelig om Dogville, ingen klip, og ikke meget om
handlingen, men er det ikke typisk fra Zentropa og Lars V. Trier. Jeg venter
da spændt på at se filmen, men indtil nu har jeg ikke set en LVT film som
jeg synes mere end okay om. Slagt mig nu ikke, jeg vil ikke påstå at han
ikke er dygtig (geni bruger jeg sjældent), hans film applerer bare ikke ret
meget til mig, tit fordi jeg ikke kan følge hans figure.
Dette var problemet i både idioterne og Dancer in the Dark, men DitD var
udemærket film, jeg var bare ikke fuldstændig opslugt af den.

Det enste jeg har set fra hans side som jeg faktisk var ret vild med var
Ríget, håber der kommer en rigtig afslutning på den tv-serie, men det skal
man nu nok ikke forvente.

mvh. Brian

Rikke Brauner Mikkelsen
Brian Kjeldsen
Kristian Brauner Kjeldsen

http://brian.kjeldsen1.person.emu.dk/
O Captain, my Captain. Who knows where that comes from? Anybody? Not a
clue? It's from a poem by Walt Whitman about Mr. Abraham Lincoln. Now in
this class you can either call me Mr. Keating, or if you're slightly more
daring, O Captain my Captain.

Fra : Peter Holm

Dato : 24-04-03 18:57

> Det enste jeg har set fra hans side som jeg faktisk var ret vild med
> var Ríget, håber der kommer en rigtig afslutning på den tv-serie, men
> det skal man nu nok ikke forvente.
>
> mvh. Brian

Hvis Riget faldt i din smag, så vil jeg anbefale dig at se hans tidlige
produktion Epidemic, som jeg synes har samme charme og lækre uhygge som
Riget.
Bare et hint, hvis du ikke allerede har set den

Peter

Fra : Rikke & Brian

Dato : 25-04-03 06:02

> [...]
> Riget.
> Bare et hint, hvis du ikke allerede har set den

Den kender jeg slet ikke, men hvis noget af den spooky stemning fra Riget
også er i Epidemic, så må jeg da hellere kigge efter den, takker, for det er
egentligt ikke fordi jeg ikke vil kunne li Trier, jeg prøver virkelig, men
jeg er bare ikke faldet på halen over noget fra hans hånd endnu

Mvh. Brian

Fra : Kas.

Dato : 24-04-03 20:45

Hejsa

Jeg havde desværre ikke tid, men fik ellers tilbuddet om at se en screening
af Dogville sidste efterår i New York. Jeg har dog fået referet lidt af
handlingen - og den skulle være meget "triersk". Selve kulisseopbygningen
vænner man sig også hurtigt til, men det er slutningen på filmen, der for
alvor kræver noget af tilskueren. Min kollega, der så filmen, var helt
rystet, og hun mente, at især det amerikanske publikum vil reagere meget
stærkt på denne slutning (som jeg ikke har fået mere at vide om - jeg vil
gemme overraskelsen, til jeg selv skal se den). Det bliver sjovt at se,
hvordan juryen i Cannes modtager Dogville.

Mvh. Kasper

Fra : Rikke & Brian

Dato : 25-04-03 06:03

"Kas." <no@spam.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> gemme overraskelsen, til jeg selv skal se den). Det bliver sjovt at se,
> hvordan juryen i Cannes modtager Dogville.

Ja det da ihvertfald nok ikke en film lavet til Amerikanerne Jeg skal da
også have set den.

Mvh. Brian