Uffe Sømand - en hittegods kat
Fra : Camilla

Dato : 23-04-03 17:26

Hej NG.
Det er sjældent jeg skriver herinde, men jeg forsøger mig alligevel.
Vi har fundet en rød hankat der stod og kaldte nedenfor vores altan.
Vi har taget ham op og har givet ham noget at spise, da han er utrolig
afmagret.
Vores kat Sofus er vildt interesseret i ham, og selv om han hvæser af hende
bliver hun ikke bange.
Han hvæser af hende uden at skyde ryg og uden at rejse børster.
Er det muligt at han over et vis antal dage ændrer adfærd overfor hende?
Eller kan det ske at han fortsat vil hade ham?
Vi vil måske beholde ham, da han er uden halsbånd og øretatovering, og der
er ikke sat posters op om at han mangler. Vores egen kat Sofus er
steriliseret og øretatoveret, og vi er i tvivl om hvorvidt han er kastreret.
Har en kastreret hankat ingen boller overhovedet? For det ser ud til han har
en lille en.
Jeg håber der er nogen der kan hjælpe, for jeg vil gerne beholde den
utroligt smukke Uffe Sømand, hvis ikke hans ejer dukker op.

--

Venligst,
Camilla

Fra : Pia J

Dato : 23-04-03 18:06

> Har en kastreret hankat ingen boller overhovedet? For det ser ud til han
har
> en lille en.

Ja, de har nogen små runde nogen - men hvis du mærker efter, er "poserne"
tomme.

:Pia

Fra : Camilla

Dato : 23-04-03 18:55

Også hvis han kun har en pose?
Kan det egentlig lade sig gøre at have en et-poset-kat?

--

Venligst,
Camilla

Fra : Kate

Dato : 25-04-03 14:56

"Pia J" <ngspam@ofir.dk> wrote in

> Ja, de har nogen små runde nogen - men hvis du mærker efter, er
> "poserne" tomme.

Jeg må altså lige indskyde at hverken Lante eller Johan har synlige
poser. De er skrumpet fuldstændigt ind på den, men Mowgli's to sorte
poser er meget tydelige stadigvæk selvom han blev kastreret så tidligt
som i Nov.

--
Kate

Lad adresse være ved privat svar
Leave the address on privat answer

Fra : Nina El Falaki

Dato : 23-04-03 19:02

Hold kattene hver for sig indtil Uffe er blevet checket af en god dyrlæge.
Her kan du læse hvor uheldig man ellers kan være
http://www.katt.nu/forum/ShowMessage.asp?ID=15972

Så er det normalt at to fremmede katte lige skal se hinanden ad og afgøre
rangordenen inden de bliver venner

--
Nina El Falaki
Feca Somali & Bengal Cats