Hvor står IP-adresser i Windows?
Fra : Jens Kristian Geyti

Dato : 23-04-03 16:34

Hej

Ved nogle hvor DNS og IP-adresser står? Jeg går ud fra at det står et sted i
registreringsdatabasen??

- Jens Kristian

Fra : KKT

Dato : 23-04-03 19:02

"Jens Kristian Geyti" <jkgeyti[DEL-THIS]@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Hej
>
> Ved nogle hvor DNS og IP-adresser står? Jeg går ud fra at det står et sted
> registreringsdatabasen??

Prøv at kigge på egenskaber for din netværksforbindelse...

Mvh.
Kim Thranborg
kim [at] thranborg [dot] dk

Fra : Jens Kristian Geyti

Dato : 23-04-03 22:02

Ja... men ud over der... jeg har brug for at vide det, så hvis de findes i
reg.databasen vil jeg meget gerne have det af vide.

Fra : Troels Jensen

Dato : 23-04-03 23:29

"Jens Kristian Geyti" <jkgeyti[DEL-THIS]@hotmail.com> wrote in message
> Ja... men ud over der... jeg har brug for at vide det, så hvis de findes i
> reg.databasen vil jeg meget gerne have det af vide.

Hvis du kender numrene, hvorfor søger du så ikke bare i basen efter dem, så
får du jo svaret.

M.v.h
Troels

Fra : Mads Bahrt

Dato : 24-04-03 00:04

Jens Kristian Geyti wrote:
> Hej
>
> Ved nogle hvor DNS og IP-adresser står? Jeg går ud fra at det står et sted i
> registreringsdatabasen??
>
> - Jens Kristian

Du kan udlede det af:
http://cubus.adsl.dk/elteknik/netvaerk/multi_ip.php