Hvor findes der brugte campingvogne
Fra : www.analogfoto.dk L ~

Dato : 23-04-03 16:33

Hej

Jeg har været ved et par forhandlere for at finde en fornuftig vogn, men
oftest er det vogne med flere/mange fejl og mangler, skjolder, buler,
knækkede greb eller store mærker i bordpladerne.
Jeg har for flere år siden ejet en vogn som var 8 år da jeg købte den, og
den var som en ny, efter 4 år solgte jeg den igen, uden at der var kommet en
skramme nogen steder. så man må da kunne finde en velholdt vogn !
Det er privat jeg gerne vil handle, der må da være steder på nettet hvor
sælger og køber kan finde hinanden.

Jeg har prøvet >dk.marked.privat.camping< men der er ikke så meget gang i
den.

--
Venlig hilsen / Best regards

Fra : Per Nørgaard

Dato : 23-04-03 17:11

http://www.dba.dk/asp/Soegning/soegning.asp?RubrikId=521

Her er et par stykker at vælge imellem.
Har selv fundet gode kontakter både som sælger og køber.
Hilsen Per

"www.analogfoto.dk L Langgaard" <langgaard@klarupnet.dk> skrev i en
meddelelse news:3ea6b10a$0$246$bc7fd3c@news.sonofon.dk...

Fra : www.analogfoto.dk L ~

Dato : 23-04-03 21:22

"Per Nørgaard" <pernjep@mail.dk> skrev i en meddelelse
> http://www.dba.dk/asp/Soegning/soegning.asp?RubrikId=521
>
> Her er et par stykker at vælge imellem.
> Har selv fundet gode kontakter både som sælger og køber.
> Hilsen Per

Hej

Ja, selvfølgelig, DBA. Men er priserne ikke tæt på "forhandlerpriser", men
så er det vel bare at gå i gang med at handle, og det er jo også svært at
bedømme priserne uden at have set varen.

--
Venlig hilsen / Best regards

Fra : Per Nørgaard

Dato : 24-04-03 15:20

> Ja, selvfølgelig, DBA. Men er priserne ikke tæt på "forhandlerpriser",

Både og.

Der er jo folk der tro at deres cv er guld værd.
Og så er der dem der ved hvad forhandleren vil give.
Så ved du hvad forhandlerprisen er, så find din pris.
Spørg evt en forhanler om hvad han vil give for in ynglingsvogn.

Hilsen Per

Fra : Flemming Andresen

Dato : 24-04-03 19:15

Hej Leif,

Hvis det er en rimelig billig vogn hvor det indvendige stort set er Ok så
kender jeg en der har en HOBBY Prestige årg. 1982 - egenvægt 875 kg
Til salg for kr. 20.000,00 - taglugen er i stykker, men til gengæld
medfølger der bl.a. gasflaske , parabol m/reciever m.m.

Hvis du ønsker billeder tilsendt, kan jeg sende dig dem på mail, bare lad
mig det vide på mail Flemming.Andresen@Esenet.dk.

P.S. - vognen står i Grindsted.

Med venlig hilsen

Flemming Andresen

Fra : Jette

Dato : 28-04-03 19:28

Hvis man er interesseret i billige campingvogne og er indstillet på at bruge
et par dage og nogen kræfter på det, kan man hente en i Tyskland. Søg din
vogn på www.mobile.de . Der er stort udvalg. Vi har selv hentet en 3 år gl.
Knaus Eiffelland 395 i Kassel hos en forhandler. Den gav vi kr. 52.000,- og
det er vel mindst kr. 20.000,- under prisen i Danmark. v.h.Jette