Hvor stort skal vores fortelt være ??
Fra : Lars Holme

Dato : 23-04-03 16:17

Vi købte vores første campingvogn i efteråret 2002, og må derfor regnes for
nybegyndere ii campinglivet.
Vognen er en Bürstner Holiday 5100TL fra 1991.

Men efterhånden er vi blevet ret hærdede i opstilling og nedtagning af
fortelt.

Sammen med vores vogn fik vi et Isabella fortelt som var så ramponeret at vi
fik et "nyt" telt (2 år gl.). Vi ved ikke hvor stort det første telt var.

Og nu bliver det sjovt.
Det "nye" telt er et Trio Mexico Classic str. 975. Men det er for stort, og
hænger derfor godt i begge ender.

Kigger vi på Isabellas hjemmeside www.isabella.dk kan vi finde en A-måls
guide. Men netop vores model er ikke repræsenteret.

Måden Trio og Isabella telte sidder på er ikke ens i enderne. Trio's er mere
lodrette end Isabella.

Så mit spørgsmål til jer er:
Hvor stort skal forteltet være hvad enten det er et Trio eller et Isabella ?
Hvor kan jeg finde detaljer om vores vogn ?

Vores kære forhandler, som vi udelader navnet på her, er mindst lige så
forvirret som os. Og eftersom vores vogn er stillet på plads for foråret,
nægter jeg simpelthen at køre den hen til ham.

Håber i kan hjælpe
Hilsen Lars

Fra : Preben Andersen

Dato : 23-04-03 16:20

"Lars Holme" <Holme@email.dk> wrote in message

> Så mit spørgsmål til jer er:
> Hvor stort skal forteltet være hvad enten det er et Trio eller et Isabella
?
> Hvor kan jeg finde detaljer om vores vogn ?

Mål den selv ved at lægge en snor ind i skinnen, og derefter måle den
(snoren).

mvh
Preben

Fra : SB

Dato : 23-04-03 16:30

"Lars Holme" <Holme@email.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Kigger vi på Isabellas hjemmeside www.isabella.dk kan vi finde en A-måls
> guide. Men netop vores model er ikke repræsenteret.

Hej Lars

Joe jeres vogn er der godtnok, nr. 27 ud af 28 af de resultater der kommer
hvis man søger på Bürstner og årgang 1991
Den siger også at teltet skal være 975, så er du sikker på det ikke er
teltet der har det forkerte mål i stedet for.

Søren

Fra : Lars Holme

Dato : 23-04-03 16:41

Hejsa

Dette er ikke vores vogn.
Vores vogn hedder Bürstner Holiday 5100TL fra 1991.
Hvis du søger under bürstner vil du finde en vogn magen til bare fra 1992
som nr. 206.

Der er forskel på Club Holliday og Holiday TL vogne. (Også navnet er
forskelligt)

Hilsen
Lars

Fra : SB

Dato : 23-04-03 17:19

> [...]
> som nr. 206.
>
> Der er forskel på Club Holliday og Holiday TL vogne. (Også navnet er

Navnet holliday beror sikkert på en stavefejl fra Isabellas side af,
Den korrekte måde er som du ganske rigtig skriver holiday.
Kan jo være en 92 model du har, der bare er solgt i 1991, hvilke dato er
første registreringsdato?
Men kan se at en 92'r siger 950 cm, så passer det vel også med at dit på 975
er for stort
om det så kun er 25 cm. kan du bedst selv se

Søren