dansk/engelsk/dansk-ordbog til MacOSX
Fra : Janus Sandsgaard

Dato : 23-04-03 16:19

Mediamac skrev for noget tid siden om en gratis
dansk/engelsk/dansk-ordbog til MacOSX, som fungerer som en lokal
klient der snakket med en ordbog på en server. Desværre er Mediamacs
link til programmet dødt. Nogen der ved, hvor jeg kan hente det?

-j

--
Så er det officielt: Der er en unge på vej!
Estimated time of arrival: Medio september 2003

Fra : David Blangstrup

Dato : 23-04-03 17:37

In <80adehkzr7.fsf@alfred.skaarup.org> Janus Sandsgaard wrote:
> [...]
> klient der snakket med en ordbog på en server. Desværre er Mediamacs
> link til programmet dødt. Nogen der ved, hvor jeg kan hente det?

Ja, hos Morten lind, på hans ftp server. Bare skriv mortenlind.dk i din
ftp-klient, ikke andet, så ligger den der et sted.

Fra : Morten Lind

Dato : 23-04-03 18:45

David Blangstrup <firstname@home.lastname.dk> wrote:

> Ja, hos Morten lind, på hans ftp server. Bare skriv mortenlind.dk i din
> ftp-klient, ikke andet, så ligger den der et sted.

David, det er vist ikke den, Janus er ude efter? Janus siger, deet skal
være en "klient-ordbog", der kommunikerer med en server.

Det gør vores da ikke, (.....eller gør den? ...)

For jeg var selv ved at foreslå Janus det, men blev enig med mig selv
om, at det ikke var den - men det er da sjovt, hvis det ER sådan en
ordbog.......

Og hvis det er, så hent den bare, Janus Den hedder
DK_UKdictionaryinstaller
Og David har skrevet adressen

Hej fra
Morten
--
¨"Dit mod er blot din evne til at undertrykke din angst"(ML)
http://www.belzebub.biz

Fra : David Blangstrup

Dato : 23-04-03 19:18

In <1ftvvxi.1ecwkya1avykmkN%mortenlind@mac.com> Morten Lind wrote:
> David, det er vist ikke den, Janus er ude efter? Janus siger, deet
> skal være en "klient-ordbog", der kommunikerer med en server.

Ups, så har jeg bare ikke set ordentligt efter.