Deaktiver scriptfejlfinding bliver nulstil~
Fra : Hans

Dato : 23-04-03 16:16

Er der nogen som har fundet ud af hvorfor punktet "Deaktiver
scriptfejlfinding" bliver nulstillet i IE6 efter et stykke tid?

Det er ret irriterende at skulle ind i avancerede indstillinger flere gange
om ugen for at sætte flueben foran dette punkt igen og igen.

mvh Hans

Fra : Rosch

Dato : 23-04-03 18:14

Hans wrote:
> [...]
>
> Det er ret irriterende at skulle ind i avancerede indstillinger flere
> gange om ugen for at sætte flueben foran dette punkt igen og igen.

Jeg skal gøre det efter hver genstart, så jeg kan kun give dig ret og håber
der er en som kan hjælpe

Rosch
Fjern IKKE no spam i mailadresse

Fra : Hans

Dato : 23-04-03 18:38

"Rosch" <brsf.nospam@os.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg skal gøre det efter hver genstart, så jeg kan kun give dig ret og
håber
> der er en som kan hjælpe

Det undrer mig bare, at noget udefra kan ændre netop denne indstilling der
intet har med sikkerhed at gøre.

Jeg er ikke webudvikler, og er derfor totalt ligeglad med om siden jeg
befinder mig på har fejl. Jeg vil tro at 99% af IE brugerene ikke har brug
for at få at vide, at siden som vises indeholder fejl.

Hvis der virkelig er så mange problemer med denne feature, burde den slet
ikke være en del af IE, men kunne tilbydes som et plug-in til udviklerne.

mvh Hans