Ej det er løgn!!!
Fra : zcully

Dato : 23-04-03 14:21

Så kan der altså også snart komme 2'ere til alle film:

Legally blonde 2:
http://www.apple.com/trailers/mgm/legally_blonde_2/

Jeepers Creepers 2:
http://www.apple.com/trailers/mgm/jeepers_creepers_2/

/Zcully

Fra : Christian Kruse

Dato : 23-04-03 14:31

"zcully" <zcully@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Så kan der altså også snart komme 2'ere til alle film:
>
> Legally blonde 2:
> http://www.apple.com/trailers/mgm/legally_blonde_2/

Du skal da under ingen omstændigheder kritisere
Reese Witherspoons udseende :P
Sikkert derfor vi har tørke rundt omkring i øjeblikket.

--
Christian Kruse
Skribent @ www.filmzonen.dk

Fra : Per

Dato : 23-04-03 14:39

> Du skal da under ingen omstændigheder kritisere
> Reese Witherspoons udseende :P
> Sikkert derfor vi har tørke rundt omkring i øjeblikket.
>
> --

Ehm, du mener seriøst hun er lækker eller hvad :?
Ja hun ser da i hvert fald speciel ud.

Fra : Søren R

Dato : 23-04-03 14:57

On Wed, 23 Apr 2003 15:20:43 +0200, "zcully" <zcully@hotmail.com>
wrote:

>Så kan der altså også snart komme 2'ere til alle film:

> [...]

Jeg græder stadig over Speed 2
----
Søren R

¤ Hader DU en reklame? http://www.hadereklamer.dk ¤

Fra : AJC

Dato : 23-04-03 19:25

Søren R <Kongen19noway@hotmail.com> wrote in

> Jeg græder stadig over Speed 2

Nå, det var da ellers en ret god film, dog ikke så god som 1'eren.

Fra : Mads Holmsgaard Erik~

Dato : 23-04-03 15:13

"zcully" <zcully@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Så kan der altså også snart komme 2'ere til alle film:

> [...]

og Bring It On 2 - Bring It On Again
http://us.imdb.com/Title?0334965

Fra : Martin Ohlsson

Dato : 23-04-03 16:52

> og Bring It On 2 - Bring It On Again
> http://us.imdb.com/Title?0334965

Den er nok den værste af dem alle! Er du sindsyg

Fra : John Hinge

Dato : 24-04-03 09:54

On 23 apr 2003 Mads Holmsgaard Eriksen was heard to say:

> og Bring It On 2 - Bring It On Again
> http://us.imdb.com/Title?0334965

Ud fra hvad IMDB skriver, så har den vidst ikke ret meget med 1'eren
at gøre, bortset fra titlen, og at det er cheerleadere.. Det er også
en direkte til video produktion...
1'eren havde da i det mindste.. øhm... Kirsten Dunst og Elisha Dushku.

--
John Hinge - shayera / .sPOOn.
"Buffy I love you...... Oh God No!" Spike, Buffy tVs

Fra : Klaus G.

Dato : 24-04-03 14:59

> [...]
> en direkte til video produktion...
> 1'eren havde da i det mindste.. øhm... Kirsten Dunst og Elisha Dushku.

Sidst nævnte er bare *mums*, nok derfor jeg har set Bring It On en del gange
efterhånden. :)

--
Klaus G. / Seth-Enoch

Fra : Rikke & Brian

Dato : 23-04-03 15:38

"zcully" <zcully@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Så kan der altså også snart komme 2'ere til alle film:

> [...]

Vi skal også huske de utrolig "vellykkede" efterfølgere til From dusk till
dawn... Texas Blood Money og Hangmans daughter......titlerne er da i det
mindste ok

Mvh. Brian

Fra : Lars Hoffmann

Dato : 23-04-03 15:53

"zcully" <zcully@hotmail.com> escribió en el mensaje
> Så kan der altså også snart komme 2'ere til alle film:

> [...]

Charlies Angels: Full Throttle

Der var engang rygter om en fortsættelse til Fifth Element, dét ville
da være ok! Titlen skulle vist være "Mr. Shadow" og komentaren fra
coronaproductions var noget i stil med: "Change the title, and don't
call it The Sixth Element either" )

Med venlig hilsen
Lars Hoffmann

Fra : Peter B. Juul

Dato : 23-04-03 18:20

"Lars Hoffmann" <lars@intercambiodvd.com> writes:

> [...]
> da være ok! Titlen skulle vist være "Mr. Shadow" og komentaren fra
> coronaproductions var noget i stil med: "Change the title, and don't

Det ville da være bedre at lave et nyt projekt fra bunden. Sequels er
en lala-løsning, når ikke der fra start var planlagt et antal afsnit.

--
Peter B. Juul, o.-.o "Forget the glory. Now for rat where
The RockBear. ((^)) we draw soul together."

Fra : Lars Hoffmann

Dato : 24-04-03 11:27

"Peter B. Juul" <pbpj2@enzym.rnd.uni-c.dk> escribió

> Det ville da være bedre at lave et nyt projekt fra bunden. Sequels
er
> en lala-løsning, når ikke der fra start var planlagt et antal
afsnit.

Enig, men rygtet siger at luc besson havde et manus på [indsæt stort
tal her] sider parat til 5'th element og det kun blev de første
[(indsæt stort tal her)/2] sider der blev lavet til 5'th element.
Med venlig hilsen
LArs Hoffmann

Fra : Taba

Dato : 24-04-03 13:35

> [...]
> tal her] sider parat til 5'th element og det kun blev de første
> [(indsæt stort tal her)/2] sider der blev lavet til 5'th element.

Er det et dødt projekt nu, eller kan det betale sig at håbe på at der kommer
en 2'er/ny version/remake/ved-ikke-hvad-jeg-skal-kalde-det?

/Taba

Fra : Lars Hoffmann

Dato : 24-04-03 13:48

"Taba" <famtabaWHOHATESSPAMMERS@tiscali.dk> escribió

> Er det et dødt projekt nu, eller kan det betale sig at håbe på at
der kommer
> en 2'er/ny version/remake/ved-ikke-hvad-jeg-skal-kalde-det?

Ja nu tvinger du mig jo til at finde noget dokumentation, og da
coronaproductions er blevet opkøbt kan jeg ikk3e finde noget info om
den. Det sidste jeg læste var dog at den var klasificeret som
"Development Hell" så du skal nok ikke skrue op for forventningerne.
Med venlig hilsen
Lars hoffmann

Fra : Dan

Dato : 23-04-03 16:00

> Så kan der altså også snart komme 2'ere til alle film:

Gid der gjorde!
Mangler desperat en 2'er, 3'er og yderligere efterfølgere til mesterværket "Lost in Space"!

JM2C

Fra : -V-

Dato : 23-04-03 16:24

Dan wrote:
> Mangler desperat en 2'er, 3'er og yderligere efterfølgere til
> mesterværket "Lost in Space"!

Jeg så den desværre til premieren. Den er usmageligt ringe.
Da blikdåsen gik rundt og råbte 'Kill the Robinsons' begyndte hele salen at
råbe 'Kill the director'.

-V-

Fra : Martin Ohlsson

Dato : 23-04-03 16:53

"-V-" <Diplomaten@snotmail.com> wrote in message

> Jeg så den desværre til premieren. Den er usmageligt ringe.
> Da blikdåsen gik rundt og råbte 'Kill the Robinsons' begyndte hele salen
> [...]

LOL! Nice da!

Den er da meget underholdende imo

Fra : Taba

Dato : 23-04-03 17:23

> Den er da meget underholdende imo

Hehe min mening også...

En 2'er skulle laves til Galaxy Quest, jeg tror den ilm og dum % dummere
deler første pladsen over de sjoveste film jeg nogensinde har set

/Taba

Fra : J.O.H

Dato : 23-04-03 22:16

> En 2'er skulle laves til Galaxy Quest, jeg tror den ilm og dum % dummere
> deler første pladsen over de sjoveste film jeg nogensinde har set
>
> /Taba

Yes! Galaxy Quest rules!

men dum og dummere 2 er jo også på vej...
http://us.imdb.com/Title?0329028

JOH

Fra : Peter Bjerre Rosa

Dato : 23-04-03 22:39

J.O.H skrev:

> Yes! Galaxy Quest rules!

Enig. Man er vel nørd.

> men dum og dummere 2 er jo også på vej...
> http://us.imdb.com/Title?0329028

Når det ikke kan være anderledes, så har de da i det mindste fundet et
par skuespillere, der ligner Jim Carey og Jeff Daniels ganske godt.

--
Mvh. Peter - http://filmsvar.dk
"Very clever, Worf. Eaten any good books lately?"

Fra : Martin Ohlsson

Dato : 24-04-03 15:33

"J.O.H" <johaarup@hotmail.dk> wrote in message

> Yes! Galaxy Quest rules!
>
> men dum og dummere 2 er jo også på vej...
> http://us.imdb.com/Title?0329028
>
> JOH

Arg ! Hvor er Jim Carey og Jeff Daniels!! /¤%/%¤¤#¤#%

øv bøv.... se det var tilgengæld en af de få underholdende rigtig sjove
komdier ... (altså 1'eren) ;-(

Fra : Rasmus Wulff Jensen

Dato : 23-04-03 14:40

> Så kan der altså også snart komme 2'ere til alle film:
>
> Legally blonde 2:
> http://www.apple.com/trailers/mgm/legally_blonde_2/

Etteren var da meget sjov......

/Rasmus

Fra : Rune Jensen

Dato : 24-04-03 11:48

"zcully" <zcully@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Så kan der altså også snart komme 2'ere til alle film:

> [...]

Lad os ikke glemme:

Scoopy 2
Dirty Dancing 2
2 fast 2 furious
Final Destination 2
XXX 2
Seriously Dude, Where's My Car?
The whole ten yards
Riddick (Pitch Black 2)
Boondock 2: All saints Day
Meet the Fokkers (Meet the parents 2)
Jumanji 2
Kung Pow 2
Lara Croft Tomb Raider: The Cradle of Life
Blue Streak 2
Shanghai Knights (Shanghai Noon 2)
Shrek 2

Gad ikke skrive de mest kendte på....

Rune

Fra : Dan

Dato : 24-04-03 16:15

> Riddick (Pitch Black 2)

YES!!!

Og, lad os ikke glemme de kommende 4'ere:

- Jurassic Park 4
- Tremors 4
- Terminator 4 (dog lidt langt ude i fremtiden, men "in the process")

Dan
--
Med mindre direkte andet nævnt i emne-feltet er alle mine indlæg at betragte som spoilere.

Fra : Hans Chr. Vang

Dato : 25-04-03 05:10

Har de gang i en terminator 4?...

så må man sgu da håbe det bliver en revitalisering af serien. GIDER ikke glo
mere på "ahnåld"..

HC