MS Windows
briani 27239
Rename XP start knap... på dansk..
Fra : Kim S.

Dato : 23-04-03 14:26

Hej Hej. jeg har fundet en side hvor man kan lave start knappen om til der
står noget andet skal dog lige siges det er i xp og jeg bruger dansk jeg kan
bare ikke finde den her stig i hex-workshop.

2. With the hex editor, open that file and go to offset 412b6 <-- den her..

Jeg ved ikke om det er den rigtig gruppe men jeg takke på forhånd.

Kim

Fra : Madsen

Dato : 23-04-03 14:35

Kim S. skrev:

> Hej Hej. jeg har fundet en side hvor man kan lave start knappen om
> til der står noget andet skal dog lige siges det er i xp og jeg
> bruger dansk jeg kan bare ikke finde den her stig i hex-workshop.

Har du prøvet <http://www.mpetersen.dk/xp.html> også?

Madsen.

Fra : Kim S.

Dato : 23-04-03 14:59

Jeg takker... det virker fint.. tak skal du have.
http://www.wtf.1go.dk/Desktop.JPG <-- før
http://www.wtf.1go.dk/Desktop2.JPG <-- efter

Fra : Michael Trolle Søren~

Dato : 23-04-03 15:27

"Kim S." <ZeroNo-PornMailtomethanksCool@aoffdwesgoltohholgerome.dk> skrev i
en meddelelse:
> http://www.wtf.1go.dk/Desktop.JPG <-- før
> http://www.wtf.1go.dk/Desktop2.JPG <-- efter

Hej Kim...

Hva dælen er det for noget smart noget med cpu forbrug og netværk og winamp
noget du har kørende? Hvor for man fat i det?

/Michael

Fra : Cox

Dato : 23-04-03 16:38

Det ligner CoolMon: http://coolmon.arsware.org/

Fra : Michael Trolle Søren~

Dato : 23-04-03 17:14

"Cox" <cox@get.to> skrev i en meddelelse
> Det ligner CoolMon: http://coolmon.arsware.org/

Det er det, takker...

Fra : Madsen

Dato : 23-04-03 15:06

Kim S. skrev:

> Jeg takker... det virker fint.. tak skal du have.

Velbekom.

> http://www.wtf.1go.dk/Desktop2.JPG <-- efter

Fornemt. :)

Madsen.

Fra : Michael Trolle Søren~

Dato : 23-04-03 17:15

Hej Kim...
Kan du ikke maile mig den kode du bruger i din opsætning af CoolMon... For
det ser fedt ud, især det med winamp..

/Michael