tables og include
Fra : Ole

Dato : 23-04-03 14:21

Jeg kan ikke forstå hvorfor tables ændrer sig fra forsiden til andre sider,
jeg bruger den samme include som på forsiden kan i sige mig hvorfor? i kan
finde siden her www.skabelsesberetningen.dk

Ole

Fra : Preben Kittelmann

Dato : 23-04-03 14:26

Ole wrote:

> Jeg kan ikke forstå hvorfor tables ændrer sig fra forsiden til andre
> sider, jeg bruger den samme include som på forsiden kan i sige mig
> [...]
Hej Ole.
Jeg tror, at det er dit banner på forsiden, der bevirker det.
Prøv evt. at fjerne det.
--
med venlig hilsen Preben
http://kittelmann.dk

Fra : Ole

Dato : 23-04-03 14:55

> Hej Ole.
> Jeg tror, at det er dit banner på forsiden, der bevirker det.
> Prøv evt. at fjerne det.

Jeg ønsker at det skal være som på forsiden, center, kan det have en effekt
at td i midten bliver bredere?

Ole

Fra : Preben Kittelmann

Dato : 23-04-03 16:20

Ole wrote:

> Jeg ønsker at det skal være som på forsiden, center, kan det have en
> effekt at td i midten bliver bredere?
>
> Ole
Det er måske alligevel ikke banneret, men jeg kan ikke lige nu finde en
fornuftig årsag.
--
med venlig hilsen Preben
http://kittelmann.dk