Dansk og engelsk Office XP på samme maskin~
Fra : Michael Grønbech Lar~

Dato : 23-04-03 12:09

Hej!
Kan subj. lade sig gøre? Hvordan?

På forhånd tak!

/Grønbech

Fra : pre

Dato : 23-04-03 19:05

I teorien vil det være muligt at installere afvigende versioner "Ved
siden af" et eksisterende program, men ikke styresystem (og aldrig
Outlook). En Dual boot duer heller ikke da installeren simpelthen
genkender det eksisterende, skriver oveni, og helt ignorerer
spørgsmålet om D-B.

pre

mailto:perian&#64postkasse.net

Fra : Michael Grønbech Lar~

Dato : 23-04-03 21:43

> [...]
> Outlook). En Dual boot duer heller ikke da installeren simpelthen
> genkender det eksisterende, skriver oveni, og helt ignorerer

Øøh, styresystem? Hvor kommer det ind i billedet? Desuden kan to
styresystemer godt køre på samme maskine... "Og aldrig Outlook"... Jeg
forstår ikke helt, hvad du mener med dit svar!?!

/Grønbech

Fra : pre

Dato : 24-04-03 10:48

Som bruger kan du da bare ignorere mine skriblerier og gøre som det
passer dig. Men ellers har jeg prøvet at besvare dit spørgsmål - i
samme stil som spørgsmålet. (Skriv kun de allernødvendigste fakta)

Men her er pap-udgaven:
På en maskine kan installeres to forskellige styresystemer vha.
Dual-boot. Er begge systemer nyere end -98 vil det som regel virke
fint og stabilt.
I en installation kan to versioner af et program installeres
uafhængigt af hinanden, dog med visse fælles filer. I praksis er der
ingen forskel på sprogversioner, så de vil blive installeret oven på
hinanden. Outlook akcepterer IKKE andre Outlook-versioner.

Fra : Michael Grønbech Lar~

Dato : 24-04-03 11:30

> Som bruger kan du da bare ignorere mine skriblerier og gøre som det
> passer dig. Men ellers har jeg prøvet at besvare dit spørgsmål - i
> samme stil som spørgsmålet. (Skriv kun de allernødvendigste fakta)

Rolig nu... Jeg stillede et (synes jeg) ganske præcist spørgsmål, nemlig om
det kan lade sig gøre, at have en dansk og en engelsk version af Office XP
installeret på samme maskine (ikke noget med dual boot eller andet).

> [...]
> ingen forskel på sprogversioner, så de vil blive installeret oven på
> hinanden. Outlook akcepterer IKKE andre Outlook-versioner.

Dual boot er ikke aktuelt så den del undlader jeg at kommenterer. Men det
vil sige at svaret på mit spørgsmål er 'nej, man kan ikke have en dansk og
en engelsk version af Office XP kørende på samme maskine'?

/Grønbech