GPRS via PC
Fra : John Doe

Dato : 23-04-03 10:52

Jeg har en T68i og har GPRS på den og det fungere fint ved opkald fra min
PC.

Nu har jeg dog fået til opgave at oprette det samme til en Siemens S55 samt
en Nokia.. mener det er 6510 og hvor GPRS delen er i Tyskland (ved T-D1).

Jeg ved at man her i DK (ved TDC) kan ringe til dem og så sender de en SMS
med GPRS indstillinger i - kan man også dette i Tyskland, da jeg ikke aner
hvilke indstillinger telefonerne skal have og hvordan de opsættes (synes
ikke der er helt de samme oplysninger imellem de 3 modeller).

Endvidere.. på min PC, laver jeg en opkalds forbindelse ved at ringe til
*98*1# f.eks. (ved min T68i). Dette virker jo fint på T68, men vil det også
virke med Siemens og Nokia på samme måde (hvor jeg selvfølgelig finder det
rigtige nummer, 1-15 f.eks.)?

John