Det blev en T68i...
Fra : H3nrik V!

Dato : 23-04-03 10:34

Hej Alle!

Tak for feedback i tråden vedr. BlueTooth...!

Så er den købt - min T68i i arctic blue - lækker! Jeg kiggede oxo på den
grå, men det var ikke lige mig...!

Nu er spørgsmålet så - hvordan får jeg den til at vibrere _og_ sige 'klik'
når jeg får en SMS? Den er sat op til at vibrator altid er til og ikke kun
'hvis tavs'. Dog ser det ikke ud til at denne indstilling berører andet end
opkald. Anyone?

--
/H3nrik!

If it ain't broken - break it... Then - fix it...

Fra : John Doe

Dato : 23-04-03 10:49

> Nu er spørgsmålet så - hvordan får jeg den til at vibrere _og_ sige 'klik'
> når jeg får en SMS?

Den kan den ikke - vibrator delen har ikke noget med SMS delen at gøre og
det kan desværre ej heller vælges. Jeg mangler også at kunne lave min egen
SMS "ringetone", da jeg synes klik er for lidt og tone er for meget.

John

Fra : H3nrik V!

Dato : 23-04-03 11:33

"John Doe" <john@doe.com> wrote in message

> [...]
> gøre og det kan desværre ej heller vælges. Jeg mangler også at kunne
> lave min egen SMS "ringetone", da jeg synes klik er for lidt og tone

Nej - det er da forhåbentlig løgn! Det kan min T39m da...! Jeg er helt enig
med dig i at klik'et som regel er for lidt - særlig fordi det er en del
lavere på T68'eren end det var på min 39'er...! *Grrrrr...!*

Fra : John

Dato : 23-04-03 13:46

> [...]
> med dig i at klik'et som regel er for lidt - særlig fordi det er en del
> lavere på T68'eren end det var på min 39'er...! *Grrrrr...!*

Ahh.. sorry - jeg var altså for hurtig :-/ Jeg har nu sat vibrator til hele
tiden og når jeg modtager SMS, vibrere den godt nok samtidigt med at den
kommer med en tone.

John

Fra : H3nrik V!

Dato : 23-04-03 14:25

"John" <john@nowhere.com> wrote in message

> Ahh.. sorry - jeg var altså for hurtig :-/ Jeg har nu sat vibrator
> til hele tiden og når jeg modtager SMS, vibrere den godt nok
> samtidigt med at den kommer med en tone.

Ja, sammen med tonen, men også sammen med 'klik'?

Fra : John

Dato : 23-04-03 15:57

> Ja, sammen med tonen, men også sammen med 'klik'?

Nej, vibrator virker ikke med klik - og som du selv pointere, så er det jo
lidt hul i hovedet.. det virker (for mig) lige modsat af hvad der burde være
smart, men selvfølgelig ville en egen-opsætning være det optimale.

John

Fra : H3nrik V!

Dato : 23-04-03 20:13

> [...]
> det jo lidt hul i hovedet.. det virker (for mig) lige modsat af hvad
> der burde være smart, men selvfølgelig ville en egen-opsætning være

Jow, deeeet. Men altså - den konfiguration kunne man jo godt lave på T39m,
hvilket jeg også har pointeret i den supportform, jeg har sendt til
SonyEricsson. Så er det bare spændende hvornår der kommer svar...

/H3nrik - i optimistisk forventning...!

Fra : H3nrik V!

Dato : 25-04-03 10:51

"H3nrik V!" <vernerbo@NEJ_TAK_TIL_SPAMMAIL_hotmail.com> wrote in
message news:b86oij$j7v$1@sunsite.dk

> Jow, deeeet. Men altså - den konfiguration kunne man jo godt lave på
> T39m, hvilket jeg også har pointeret i den supportform, jeg har sendt
> til SonyEricsson. Så er det bare spændende hvornår der kommer svar...

Så er der svar fra Sony/Ericsson

> /H3nrik - i optimistisk forventning...!

Ikke mere... Grrrr!

Jeg har i øvrigt bestemt tænkt mig at skrive tilbage...

Svaret kommer her:

Dear Consumer,

Thank you for contacting Sony Ericsson Customer Care Center.

I've just tried it on T68i SW R7A, and it still doesn't work.
I don't think it ever will, and there is no plan for an update, that changes
this.

Best regards,
/Kim
Sony Ericsson Customer Care Center

-Klippet mailadresser-

Mit spørgsmål:

Opinion: It seems, that the vibrator function will not work in cooperation
with the 'click' sound when recieving SMS. It works perfectly, when the SMS
signal is mute or the loud tone. The vibrator option i set On, not "on when
mute" Is there any way to enable vibration+click when recieving an SMS? I
found, via the danish groups on the usenet, that others seem to have the
same wish of functionality.
Actually, it was an option on my previous T39m.

Fra : J@n

Dato : 23-04-03 11:47

Hmmmm det lyder mærkeligt, hvis min er sat til altid at vibrere, så påvirker
det både opkald og SMS modtagelsen.
/J@n

"H3nrik V!" <vernerbo@NEJ_TAK_TIL_SPAMMAIL_hotmail.com> skrev i en
meddelelse news:b85mkq$ro0$1@sunsite.dk...

Fra : H3nrik V!

Dato : 23-04-03 11:55

"J@n" <viben_01@hotmail.com> wrote in message
> Hmmmm det lyder mærkeligt, hvis min er sat til altid at vibrere, så
> påvirker det både opkald og SMS modtagelsen.

Oki! Altså også når den samtidig siger 'Klik'?

Fra : J@n

Dato : 23-04-03 12:08

nej du har ret, har lige prøvet det af, når den er sat til klik vibrerer
den ikke. Det gør den derimod når den er sat til tone el. lydløs.
Huskede åbenbart forkert - undskyld forvirringen.

meddelelse news:b85rcp$qgk$1@sunsite.dk...

Fra : H3nrik V!

Dato : 23-04-03 12:31

> nej du har ret, har lige prøvet det af, når den er sat til klik
> vibrerer den ikke. Det gør den derimod når den er sat til tone el.
> lydløs. Huskede åbenbart forkert - undskyld forvirringen.

Det er jo så _endnu_ værre, hvis den gør det med tone og lydløs, men ikke
med klik... Klik'et er faktisk én af årsagerne til at jeg har været så
begejstret for S///E telefonerne... Øvøvøvøvøv! Man må da håbe det bliver
bedre med nyere SW versioner. Min er en R5C.

Fra : H3nrik V!

Dato : 23-04-03 12:40

"H3nrik V!" <vernerbo@NEJ_TAK_TIL_SPAMMAIL_hotmail.com> wrote in
message news:b85th2$95l$1@sunsite.dk

> været så begejstret for S///E telefonerne... Øvøvøvøvøv! Man må da
> håbe det bliver bedre med nyere SW versioner. Min er en R5C.

Jeg fik lige mail fra Kamran Sarwar, der har nyeste SW version i sin
telefon: news:3c85b901.0304160106.604a5dd@posting.google.com

Svaret er desværre... Nej, heller ikke i den nye version!

Så nu vil H3nrik skrive en mail til SonyEricsson support. De var ret hurtige
med svar sidst - jeg holder jer opdateret!