Bornholm versus Mørrum
Fra : Søren Eriksen

Dato : 23-04-03 09:50

Hej!

Jeg har står og skal til Mørrum i slut april, men der er næsten igen vand og
der bliver
generelt kun taget små fisk for tiden. Derfor vil jeg gerne have jeres
vurdering af
om det ville være sjovere at ta til Borholm og fiske havørred. Jeg har
aldrig prøvet
det før og det skulle være godt.

La' mig høre fra jer!

Mvh

Søren

Fra : Michael

Dato : 24-04-03 17:40

Hejsa.

"Søren Eriksen" skriver:

> Hej!
>
> Jeg har står og skal til Mørrum i slut april, men der er næsten igen vand og
> der bliver
> generelt kun taget små fisk for tiden.

Kun små fisk !!!!!! Der er da lige taget en på ca. 15 kg.
http://www.morrum.com/svensk/bilder_direkt.html

> Derfor vil jeg gerne have jeres
> vurdering af
> om det ville være sjovere at ta til Borholm og fiske havørred. Jeg har
> aldrig prøvet
> det før og det skulle være godt.

Tjaa, Mörrum er Mörrum, og Bornholm er Bornholm.

En stor laks overgår vist alt hvad der kan fanges ved kysten.

Mvh.
Michjael