DVD datoer for Hulk, T3, Charlies Angels 2~
Fra : Per

Dato : 23-04-03 09:53

Ja nu bliver jeg sikkert flamet for at linke til den samme side hele 2 gange
på 2 dage, men jeg tager sgu chancen.

DVDTown har en lille liste med datoer for udgivelse af Universal film på DVD
i Danmark. Syntes bare det er skærgt, at Universal annoncerer filmene så
langt frem. Her er et uddrag:

a.. The Hulk - 12. november

a.. Charlie's Angels: Full Throttle - 19. november

a.. 2 Fast 2 Furious - 3. december

a.. Terminator 3: Rise of the Machines - 3. december

http://www.dvdtown.dk/editorread.asp?id=658&listing=0

Fra : Jesper Winding

Dato : 23-04-03 11:37

Nej det er fint nok - Men det kunne være fedt hvis du gad sige til jeres
WebMaster at jeres menuknap der hedder film, hardware og om os, ikke virker
for alle, men at de bare får en javascript: void();
træls ikke at kunne se hvilke film der kommer hver måned, så vidt jeg husker
plejer i at have en god oversigt over hvilke film der udkommerhver måned.
Men det er længe siden det har virket for mig.
--
Jesper

Fra : Martin Ohlsson

Dato : 23-04-03 14:18

"Jesper Winding" <jesperw@tdcadsl.dk> wrote in message
> [...]
> plejer i at have en god oversigt over hvilke film der udkommerhver måned.
> Men det er længe siden det har virket for mig.

Ja det er da ok lige at kunne klikke sig rundt på siden.... eller noget
javaskript: void(); til mig også!