[DVD] "Ultimative" version af "The Crow"?
Fra : David Schjelde

Dato : 23-04-03 09:33

Hej gruppe.

Da jeg for nylig er blevet den lykkelige ejer af en afdragsbetalt DVD
afspiller vil jeg lige høre om hvilken version af "The Crow" der er
den bedste at købe. (Reg 2, med tekster)

Jeg var inde og snuse hos Blackstar, men det gav mig ikke det store og
jeg er her nervøs for den engelske censur. Hvad gør jeg og skal jeg
evt. overveje en reg1?

Mvh
David Schjelde

Ps: Er jeg den eneste der har krammet min 4 disc version af FOTR og
hvislet "My Precious"? Kom nu - indrøm bare.....

Fra : Christian Kruse

Dato : 23-04-03 14:38

http://us.imdb.com/DVD?0109506

> Ps: Er jeg den eneste der har krammet min 4 disc version af FOTR og
> hvislet "My Precious"? Kom nu - indrøm bare.....

Get off me, pedo :P

--
Christian Kruse
Skribent @ www.filmzonen.dk

Fra : Jesper Winding

Dato : 23-04-03 18:14

It's mine I tell you! My own! My precious....

--
Jesper

Fra : David Schjelde

Dato : 24-04-03 20:37

"Christian Kruse" <ckruse@galnet.dk> skrev i en meddelelse
> "David Schjelde" <dauis@yahoo.com> skrev i en meddelelse
>
> http://us.imdb.com/DVD?0109506

Så vidt jeg kan læse på Amazon
http://www.amazon.com/exec/obidos/tg/detail/-/B0000524EM/ref=pd_sbs_d_1/104-
7032630-2089509?v=glance&s=dvd#product-details så er dette sæt 3 film.

Jeg er udelukkende interesseret i den originale og jeg synes det er en for
dyr pris at købe et sådan sæt for at få det ekstramateriale.

Men tak for tippet.

> Get off me, pedo :P

Hæhæ - så skulle du se mig behandle min SW box da jeg i sin tid fik den til
LD'en.

Fra : Jacob

Dato : 23-04-03 21:54

> Ps: Er jeg den eneste der har krammet min 4 disc version af FOTR og
> hvislet "My Precious"? Kom nu - indrøm bare.....

det skal lyde lidt som "my prezziouzz".. heh.. men jeg glæder mig til TTT
og TROFK special editions kommer.. selvom det varer noget tid..

Fra : Jesper Winding

Dato : 23-04-03 22:27

Bliver flot når alle tre Special Editions står mellem statuerne :)

--
Jesper

Fra : Tenzel Kim

Dato : 25-04-03 00:42

David Schjelde wrote:
> Da jeg for nylig er blevet den lykkelige ejer af en afdragsbetalt DVD
> afspiller vil jeg lige høre om hvilken version af "The Crow" der er
> den bedste at købe. (Reg 2, med tekster)

Et kig på Rewind
<http://www.dvdcompare.org.uk/comparisons/film_results_page.php?fid=356>
afslører at den bedste udgave af Crow er Region 2 special edition eller
Region 1 special edition alt afhængig af om man er mest interesseret i
DVD-Rom features eller Brandon Lee's sidste on-screen interview.

Begge udgaver er to-disk udgaver og uden tekster lader det til (med
mindre man er intresseret i Hard of Hearing undertekster for det er der
på Reg 1)

Reg 1 udgaven kan fås gennem Club Raccon hos Axel Music for 149 kroner
mens reg 2 koster 249. Benson's World har den dog til £15,99 hvis man
meget gerne vil have interviewet. Desværre er region 2 coveret bare
ufattelig grimt :(

> Ps: Er jeg den eneste der har krammet min 4 disc version af FOTR og
> hvislet "My Precious"? Kom nu - indrøm bare.....

Desværre. Har ikke engang den skrabede udgave. Fik sku nok af den film
på arbejdet så jeg tror jeg venter til alle tre film er ovre før jeg
beslutter mig for om jeg vil have dem i nogen afskygning.

Tenz.