Foto
IBM760 5420
Teil 3020
Fototaske - Canon A60 plus udstyr
Fra : Henrik

Dato : 23-04-03 08:47

Jeg leder efter en god (og gerne billig) taske som jeg kan have mit
Canon A60 + lader, ekstra batterier og CF kort i. Hvor finder jeg
nemmest det i Københavnsområdet?
Forresten, et lille tip - FDB har i øjeblikket tilbud på "digital
fremkaldelse", fra 1,50 kr/stk, og intet startgebyr. Billederne skal
man selv hente i den lokale Brugs. Se www.digitalshoppen.com. Jeg får
mine kopier senere på ugen, så kan jeg jo anmelde kvaliteten

Mvh
Henrik

Fra : René Ernst Nielsen

Dato : 23-04-03 13:38

hvad er billig, har du tænkt på en Lowe Pro taske til dyret ???

Det er meget lækket, og kan sikkert fås til ca. 200 kr...

F.eks. en D-Res 8 til ca. 230 kr (se mere på www.fovitech.dk)

--
Venlig hilsen/best regards

René Ernst Nielsen