Hjælp til afkrydsningsskema..
Fra : Palle Jensen

Dato : 23-04-03 07:30

Hej,

Er der ikke en rar sjæl der gider hjælpe mig.

Jeg skal lave et skema som ser ud som dette:

http://home19.inet.tele.dk/phj/misc/skema.htm

Et simplet afkrydsningsskema hvor de folk der er på listen så kan
krydse af hvilke dage de kan en given ting. Grunden til at jeg
spørger her i PHP gruppen er at jeg med ren HTML ikke kan få
afkrydsningerne til at blive i skemaet når folk forlader siden. Det
skal nemlig være sådan at alle på listen skal kunne se hvad de andre
har afkrydset. Desuden har jeg på min web server PHP.

Jeg kan ikke finde ud af at kode det. Er der en rar sjæl der - hvis
det ikke er alt for svært - gider og hjælpe mig?

På forhånd tak!

--
Palle Jensen

Fra : Gil

Dato : 23-04-03 18:02

Siden kan ikke vises

Fra : Palle Jensen

Dato : 23-04-03 22:01

On 23 apr 2003, Gil wrote something like this :

> Siden kan ikke vises

Jo, men TDC's home servere stinker bare....

Jeg valgte at bruge en form mail, og så bare manuelt skrive dem ind.
Ellers tak.

--
Palle Jensen