Intro
Fra : Sara

Dato : 23-04-03 03:48

Jeg tror ikke at jeg rigtig har fået introduceret mine katte og
migselv ordentligt, selvom jeg poster her engang imellem or har læst
med på sidelinien i årevis.

Jeg er mor til 2 firbenede

Flash, min første kat. 5 et halvt år gammel, orange tabby, lap fungus,
velholdt V8 purrr motor som kører næsten 24/7, er helt klart mors
dengse dreng. :) og rundkørsel af afstamning

Shadow, snart 2 år gammel, tortie pige, må have sia blod i årene pga
hendes adfærd, stemmepragt samt noget af hendes udseende, er endelig
ved at finde ud af at stemmen også kan bruges til purr istedet for kun
til at lyde som en rejekælling *g* Shadow er også af den gode
afstamning rundkørsel og fars pige.

Begge to er indekatte (Har ikke nerver til andet og jeg vil gerne have
dem nær i længere tid end mange udekatte nogle gange lever). Begge er
også spayed og neutered, selvom jeg nogle gange gerne ville have haft
killinger med Shadow men der er så mange andre katte som har brug for
et godt hjem så hvorfor gøre det sværere for dem at få det.

Jeg selv er ret menneskelig, hedder Sara, bor i Iowa i USA på 5 år
hvor jeg er gift og har opholdstilladelse.

Mine langsigtede planer mht katte er blandede. Jeg har forælsket mig i
både MCO og NFO samt Bengal. Jeg tror ikke bengalen bliver det
endelige valg fordi mange af dem endnu ikke er fjernet langt nok fra
den originale vildkat, men man kan jo altid drømme :)

MCO og NFO er meget bedre kandidater både pga deres personlighed og
udseende. Jeg tror ikke at jeg endnu har set et billede af en MCO
eller NFO hvor de ser ud som om verden kunne rage dem en høstblomst
som jeg ser mange andre typer katte gøre og det tiltaler mig meget.
Vil også godt opleve at have killinger en dag, men det bliver ikke før
gemalen og jeg har eget hus og plads til at kunne beholde dem alle og
så engang når enten Flash og/eller Shadow ikke er her mere. Lige nu er
balancen/forholdet mellem dem så hamrende godt og jeg vil ikke begynde
at rode op i det. Jeg tror heller ikke at Flash vil kunne acceptere
endnu en eller flere katte i huset. Han er helt klart en kat som er
meget afhængig af sine mennesker og jeg vil have tid og overskud til
at give ham hvad han har brug for.

Så indtil mine langsigtede planer kan realiseres, bruger jeg masser af
tid på at læse og lære om mine to favoritter og så håber jeg på, måske
at kunne finde dem med danske aner så jeg ikke skal til at importere.

Sara

Fra : Trine A.

Dato : 23-04-03 08:02

Hej Sara

Selvom du har været her længe skal du da alligevel have et hjerteligt
velkommen til *ss*....hvor herligt med en bruger helt ovre fra USA

Jeg glæder mig til at høre mere om dine favoritter og jeres hverdag "over
there"

--
Hilsen
Trine

Fra : Sara

Dato : 23-04-03 12:23

On Wed, 23 Apr 2003 09:02:08 +0200, "Trine A." <ta@kirstein.dk> wrote:

> [...]
>velkommen til *ss*....hvor herligt med en bruger helt ovre fra USA
>
>Jeg glæder mig til at høre mere om dine favoritter og jeres hverdag "over

Mange tak :)

Sara

Fra : Denise

Dato : 23-04-03 08:17

Hej Sara
Også velkommen herfra. Ved du, at du kan oprette din og kattenes profil på
http://www.dk-fritid-dyr-kat.dk/, så vi kan se billeder af vidunderne. Det
kan dog godt være Jette, vores webmoster, arbejder på den i øjeblikket, så
det ikke er muligt lige nu.
Så er det jo nok ikke dig der holder kattetræf næste gang, men sjovt at have
en bruger fra USA
Hilsen Denise

Fra : Sara

Dato : 23-04-03 12:22

On Wed, 23 Apr 2003 09:16:57 +0200, "Denise"
<Denise.Reindel@*NOSPAM*sas.dk> wrote:

>Hej Sara
>Også velkommen herfra. Ved du, at du kan oprette din og kattenes profil på
>http://www.dk-fritid-dyr-kat.dk/, så vi kan se billeder af vidunderne.

Yep har været der rigtig mange gang og vil helt sikkert også oprette
en profil lige så snart jeg får nogle billeder af de "terrible two"
som er værd at vise frem.

>Så er det jo nok ikke dig der holder kattetræf næste gang, men sjovt at have
>en bruger fra USA

Men hvis nogen af jer herinde der kommer denne vej forbi er der altid
et par purrrs klar :)

Sara

Fra : Kate

Dato : 25-04-03 14:52

Sara <sara@cedar-rapids.net> wrote in

> Lige nu er
> balancen/forholdet mellem dem så hamrende godt og jeg vil ikke
> begynde at rode op i det.

Den kender jeg godt. Jeg er selv begyndt at ombestemme mig med hensyn
til to nye katte når min den ældste ikke er mere, tænker meget på om
det kan ødelægge forholdet mellem to to yngste.
Men iøvrigt velkommen til

Jeg har også en på 13 med rundkørsel som afstamning og en der bliver et
år om 1 måned af samme gode afstamning, halvvild mor og ukendt far
derudover har jeg så en somali på 3½.
Alle mine katte er naturligvis verdens dejligste

--
Kate

Lad adresse være ved privat svar
Leave the address on privat answer