Hvilken bør jeg købe...
Fra : Finn D Jørgensen

Dato : 23-04-03 01:05

Hej Allesammen...

Skal jeg være helt ærlig har jeg efterhånden svært ved at overskue markedet
for mobiltlf.

Jeg står og vil til at købe en ny telefon og har haft kig på en del
forskellige af Nokia's og Sony-Erichssons telefoner. Jeg vil gerne finde en
telefon der koster max 1500 inkl. abonnement. Telefonen skal opfylde så
mange af nedenstående krav som muligt.

Fysiske krav:
1. Antennen skal være indbygget så den ikke er i vejen
2. Der må ikke være nogen former for klap eller foldeud-ting
3. Telefonen må under ingen omstændigheder være større end Nokia 3310

Funktionskrav:
1. Sammenkædede SMS skal være muligt.
2. Fornuftig ordbog skal være der.
3. Så vidt muligt skal SMS-beskeder kunne lagres i mapper
4. Skal indeholde kalender som kan synkroniseres med Outlook
5. Det må gerne være muligt at tjekke pop3-emails
6. Vibrator er 100% nødvendigt
7. Alarm (kan ikke undvære det sikre vækkeur ved strømafbrydelser *S*)

Tror vist nok at det var det hele. Håber I kan hjælpe mig med nogle forslag
til modeller der opfylder størstedelen af ovenstående krav, så jeg i det
mindste kan få sorteret lidt i de forskellige muligheder.

Tak for hjælpen.

Finn Jørgensen

Fra : Denner [9400]

Dato : 23-04-03 08:12

Jeg har en t68i, og jeg er hamrende glad for den, det er faktisk den anden
jeg har, det er altså en telefon der opfylder alt hvad hjertet kan
begære....

Dennis