mobil kameraer og opløsning?
Fra : / / dentro / /

Dato : 22-04-03 22:21

Er der nogen der kender til opløsningen på de billeder man kan tage med de
nuværende mobiltelefoner med kamera? Og hvor meget lagerplads er der på
telefonerne?

/ / dentro / /

Fra : Peter Sepstrup

Dato : 22-04-03 22:23

> Er der nogen der kender til opløsningen på de billeder man kan tage med de
> nuværende mobiltelefoner med kamera? Og hvor meget lagerplads er der på
> telefonerne?

Det er forskelligt fra mobil til mobil, Nokia 7650 / 3650 tager i 640*480
har har henholdsvis 3,6MB og 3,6+16MB, 16MB kortet i 3650 kan dog nemt
skiftes ud med et større...

Fra : DWM

Dato : 22-04-03 22:40

"Peter Sepstrup" <peter@_REMOVE_sepstrup.zapto.org> skrev i en meddelelse
> Det er forskelligt fra mobil til mobil, Nokia 7650 / 3650 tager i 640*480
> har har henholdsvis 3,6MB og 3,6+16MB, 16MB kortet i 3650 kan dog nemt
> skiftes ud med et større...

Har set at Nokia har et 64mb kort men det er dælme da dyrt...1400kr hos TDK.
Nogle der ved noget om man kan bruge uoriginale kort i 3650´en?
Syntes de minder suspekt meget om Multimediacard...

/Kenneth Iversen

Fra : Peter Sepstrup

Dato : 22-04-03 23:00

> [...]
> Nogle der ved noget om man kan bruge uoriginale kort i 3650´en?
> Syntes de minder suspekt meget om Multimediacard...

Det ER multimdeicard (MMC) og den skulle efter hvad jeg har hørt sagtens
kunne æde uorginale (jeg har ik selv prøvet) og det der følger med ser ikke
særlig orginalt ud, det er nærmest no-name...

Fra : DWM

Dato : 23-04-03 06:47

> Det ER multimdeicard (MMC) og den skulle efter hvad jeg har hørt sagtens
> kunne æde uorginale (jeg har ik selv prøvet) og det der følger med ser ikke
> særlig orginalt ud, det er nærmest no-name...

Har lige kigget efter igen og det må jeg sige at du har ret i.
Mindes ellers at der stod Nokia på men jeg huskede forkert.
Mærkeligt at et der står Nokia på skal være så dyrt..men det
er måske TDK´s idé at det skal koste så meget hos dem.
Jeg siger tak for oplysningen.

/Kenneth Iversen

Fra : Peter Sepstrup

Dato : 23-04-03 19:05

> Mærkeligt at et der står Nokia på skal være så dyrt..men det
> er måske TDK´s idé at det skal koste så meget hos dem.

Det skulle ikke undre nogen