Lømmelalderen
Fra : H.O.T

Dato : 22-04-03 22:10

Så har Miv nået lømmelalderen, og har været i den i et stykke tid....Sikke
en energi, der kan være i en " lille" nysgerrig kat... Hun er allevejen, og
skal være med til alt, og alt mellem gulv og luft skal undersøges....Fra at
være den lille stille kat, er hun gået i den modsatte retning, og viser
ingen tegn på frygt for noget som helst... Overvejer næsten om man ikke
skulle kattesikre sine skabe, da hun nu har fundet ud af, hvordan man åbner
dem....Selv vores akvarie har hun haft poterne i, og endda fået ramt på en
af fiskene...Hun kommer hoppende ud fra de særeste steder, og skal lige pote
os....Hun finder de mærkeligste ting frem, og ligger op i sengen, når vi
sover...
Men stadigvæk er hun utrolig kælen, og kommer og putter os hver aften, men
når man så er faldet i søvn, skal man i bevæge sine fødder, før der kommer
to hurtige poter...Efter vi gav hende en mus med lyd i, så kommer hun
slæbende med den op i sengen, slår til den, og miaver efter den...ja hun er
begyndt at bruge stemme rigtig meget....
Til gengæld er hun uvenner med postbudet, ligesom Garfield er... Hun er
begyndt at sove på vores dørmåtte, og opdager ikke når han smider posten
ind..."vagtkat" hmm, men sjovt er det, når alle reklamerne kommer, og de
ligger oven på hende....sikke sur hun kan se ud......

Henrik
ps. billederne af hende er blevet opdateret med nye nummer....
--
www.dk-fritid-dyr-kat.dk/sl.php?id=34

Fra : Sara

Dato : 23-04-03 00:46

On Tue, 22 Apr 2003 23:10:16 +0200, "H.O.T" <h.rasmussen@telia.com>
wrote:

>Så har Miv nået lømmelalderen, og har været i den i et stykke tid....Sikke
>en energi, der kan være i en " lille" nysgerrig kat...

*g* Og så vil det vare i en del år fra nu af.

Mine to (5-6 år og 2-3 år) har stadig gang i den. Her til morgen (Før
fanden får sko på tidligt) vækkede den ældste kat gemalen ved at
kravle ned under dynen og pote ham (Med klør) på maven. Gemalen går så
en tur på toilettet og da han kommer tilbage finder han ud af, at han
lige så godt kan blive oppe. Begge de "terrible" two har nemlig gjort
sig det rigtigt behageligt på hans side af sengen og er nu i fuld gang
med dagens første katnap *g*

Nej her i huset vækker de os ikke alt for klokken tidlig for at blive
fodret, men for at få sengen :)

Sara

Fra : Ann Rudbeck

Dato : 23-04-03 01:34

In <jkkbavk8l7p5m7fge3lsctcf0auqmdoeco@4ax.com> Sara wrote:
> Nej her i huset vækker de os ikke alt for klokken tidlig for at blive
> fodret, men for at få sengen :)

Altså, skulle det virkelig være nødvendigt? Her bliver sengen da
overtaget mens man ligger i den To siamesere kan fylde utroligt
meget...
Her er et par meget sigende illustrationer...
http://www.student.ipfw.edu/%7Eosbodr01/hallmarks/9cl-25.gif
http://www.student.ipfw.edu/%7Eosbodr01/hallmarks/9cl021125.jpg
http://www.student.ipfw.edu/%7Eosbodr01/hallmarks/9cl021122.jpg
http://www.student.ipfw.edu/%7Eosbodr01/hallmarks/9cl020625.gif

Fra : Sara

Dato : 23-04-03 03:07

On Wed, 23 Apr 2003 00:34:11 +0000 (UTC), Ann Rudbeck
<ann_rudbeck@fjernesyahoo.com> wrote:

> [...]
>overtaget mens man ligger i den To siamesere kan fylde utroligt
>meget...
>Her er et par meget sigende illustrationer...

*g* Jeg kender godt de situationer, men heldigvis sker det ikke ret
ofte. DH og jeg ligger ikke stille nok til at de prøver at dele sengen
med os.

*skuler til Shadow, som har meeser blod i årene, en stemmepragt til at
bakke det op samt typisk tortie adfærd *

Sara

Fra : Trine A.

Dato : 23-04-03 08:09

"Ann Rudbeck" <ann_rudbeck@fjernesyahoo.com> wrote in message

> [...]
> overtaget mens man ligger i den To siamesere kan fylde utroligt
> meget...
> Her er et par meget sigende illustrationer...

Hej Ann

Tak for et herligt morgengrin *lol* Det sidste er en tro kopi af
Bastian....han VIL ligge ovenpå mit hoved og sove....så det er bla. grunden
til at jeg ligner en øøøhhh...hængt kat hertil morgen

Knus
Trine

Fra : Ann Rudbeck

Dato : 23-04-03 01:51

In <20030423023409642+0200@sunsite.dk> Ann Rudbeck wrote:
To siamesere kan fylde utroligt
> meget...
> Her er et par meget sigende illustrationer...
> [...]

Og så glemte jeg at signere - meget undskyld...

Fra : Ann Rudbeck

Dato : 23-04-03 12:19

In <g_qpa.13$Li6.3@news.get2net.dk> Trine A. wrote:
> Tak for et herligt morgengrin lol

Ja, det er min absolutte yndlingstegneserie Tak til Camilla Baird,
der i sin tid gjorde opmærksom på den. Jeg elsker den - ikke bare fordi
katten Solange er Donnas alter ego Jeg tror alle kattejere kender de
situationer - og de er taget lige på kornet Alle striberne ligger
her:
http://www.student.ipfw.edu/%7Eosbodr01/hallmarks/frame.html

Fra : Ann Rudbeck

Dato : 23-04-03 12:40

In <n0tbav0iju9m6ao49l6vvc0cpv8oqu1hd8@4ax.com> Sara wrote:
> g Jeg kender godt de situationer, men heldigvis sker det ikke ret
> ofte. DH og jeg ligger ikke stille nok til at de prøver at dele sengen
> med os.

Hæ - man skal ikke ligge stille ret længe før der er en mulighed - og to
siamesere _kan_ fylde 2/3 af sengen - det gælder bare om at anbringe sig
strategisk *gg*

> skuler til Shadow, som har meeser blod i årene, en stemmepragt til at
> bakke det op samt typisk tortie adfærd *

Oh, det lyder som en dame med muligheder i *fnis*

Fra : Hans Joergensen

Dato : 23-04-03 09:39

H.O.T wrote:
> to hurtige poter...Efter vi gav hende en mus med lyd i, så kommer hun
> slæbende med den op i sengen, slår til den, og miaver efter den...ja hun er
> begyndt at bruge stemme rigtig meget....

Lyder meget som vores Tøsse-pige .. :) raslemus er noget af det
herligste i følge hendes mening.. specielt hvis man kan få lov til
at lege med den imellem pyntepuderne på sofa'en :)

// Hans
--
Support the Demo Scene: http://se2k.dk
Scene Event 2003 - Dude you're getting a demo