T68i og email synkronisering ?
Fra : Rx

Dato : 22-04-03 21:06

Hej NG

Har lige som mange andre købt en T68i og en Bluetooth USB dongle til pc'en
som jeg meget fint synkronisere kalender og kontakter med, under XP.

Er det ikke muligt også at synkronisere email ? ....
.....eller skal man have et data abonnement for at kunne det ?

Glæder mig til at høre fra Jer !

Jesper

Fra : VasicekII

Dato : 10-05-03 09:28

"Rx" skrev d. 22-04-03 21:06 dette indlæg :
> [...]
>
> Er det ikke muligt også at synkronisere email ? ....
> .....eller skal man have et data abonnement for at kunne det ?

Hej Jesper

Jeg kan desværre ikke hjælpe dig mht. synkronisering af email, men er
meget interesseret i at høre, hvordan du har fået din PC og t68i til at
tale sammen via bluetooth dongle?

Jeg har installeret det program der fulgte med donglen og communication
suite til t68i, men kan ikke opnå forbindelse, æv

pft René

http://www.kandu.dk/

Fra : Nick

Dato : 10-05-03 15:45

"VasicekII" <VasicekII.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg har installeret det program der fulgte med donglen og communication
> suite til t68i, men kan ikke opnå forbindelse, æv

Næh, det kan jeg heller ikke

/Nick

Fra : L@rs K

Dato : 10-05-03 18:49

> [...]
>
> Jeg har installeret det program der fulgte med donglen og communication
> suite til t68i, men kan ikke opnå forbindelse, æv

Dette er hvad man kan finde under "Telefon manualer" ved TDM !
http://www.tdm.dk/u_22612.htm

Først skal du have "parret" de to Bluetooth enheder:
Funktionen kræver, at bluetooth kommunikation er slået til.
Tryk på Joysticket for at åbne hovedmenuen.
Find Forbindelse, og tryk på YES.
Find Bluetooth, og tryk på YES.
Find Parr. enheder, og tryk på YES.
Find Tilføj enhed, og tryk på YES.

Markér den ønskede søgeretning:
Tlf. accepterer,
Tryk på YES.
Vent et øjeblik mens telefonen modtager oplysninger om den anden enhed.
Displayet spørger om du vil acceptere parring med den anden enhed. Tryk på
YES.
Indtast adgangskoden for både telefonen og den anden enhed, og tryk på YES.
Ret eventuelt enhedens navn, og tryk på YES.

Herefter kan der gennemføres en synkronisering..... der kan IKKE
synkroniseres e-mail ! (kun kalender, kontaktpersoner og opgaver).

Opret en "Virtuel COM port" mellem din PC og din telefon (services ->
Bluetooth seriel port)
Start programmet "Synchronize Ericsson Phone with Outlook" på din PC. Vælg
hvilke data du vil synkronisere, og tryk på Synchronize.

L@rs