C55 og lydstyrke?
Fra : Frank K. Jensen

Dato : 22-04-03 20:03

Hejsa

Jeg kan ikke rigtigt finde ud af lydstrykeindstillingerne på min C55, eller
så er de bare ikke særligt hensigtsmæssige :-/

For alm. opkald og kalenderemner kan man vælge stigende ringetoner.
Problemmet er bare at den så afspiller ringetonen 3 gange, hvor efter den så
hæver lydstyrken. Dette gør den 3-4 gange indtil at den ringer med højeste
lydstyrke. Problemmet er bare, at hvis ringetonen er lang (som f.eks. en
melodi) så når den aldrig at ringe højt inden folk er lagt på. Kan man ikke
få den til at stige efter f.eks. 10 sekunder?

For beskeder (sms) har den altid stigende ringetone (man kan ikke vælge det,
eller slå det fra). Her stiger den dog efter et par sekunder, men dvs. hvis
man vælger en kort ringetone, som f.eks et par bib, så kommer den aldrig til
at ringe højt. Meget belastende :-/

Er det mig der ikke kan finde ud af den, eller det det bare meget dårligt
lavet?

mvh Frank

Fra : Martin L. Johansen

Dato : 25-04-03 22:19

Frank K. Jensen wrote:

> Er det mig der ikke kan finde ud af den, eller det det bare meget dårligt
> lavet?

Det er meget dårligt lavet. Siemens har tilsyneladende lavet for at folk
ikke skal få skadet hørelsen hvis telefonen er tæt på øret.. tåbeligt. Men
det er jo for at undgå retsager :-/

--
Martin L. Johansen
Gør en god handel på http://shop.tux3do.com/