MS Windows
briani 27239
Mailopsætning i Outlook
Fra : Lotte Boesgaard

Dato : 22-04-03 19:26

Jeg har fået ADSL hos TDC og har der en betalt malibox med mulighed for 5
mailadresser. Alt ok.
Men nu har min kone fået sin egen computer og er med til at dele ADSL over
en switch. Også dette fungere. Blot er der det at hun modtager alt min post
+ hendes egen.
Min kone har sin mailadresse og jeg min.
Hvorledes undgår jeg at hun modtager min post og omvendt. Vort styresystem
er WinXP prof.
Mvh.
Nils

Fra : [: ::AaBFrEaK:: :] -~

Dato : 22-04-03 19:43

"Lotte Boesgaard" <lotte_bo@mail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Min kone har sin mailadresse og jeg min.
> Hvorledes undgår jeg at hun modtager min post og omvendt. Vort styresystem

Hej

Tjek dette link
http://kundeservice.tdconline.dk/artikel.php?id=40901&dogtag=tdco-46234

Det hjælper jer!

Fra : Knud Winckelmann

Dato : 22-04-03 19:55

Således skrev "Lotte Boesgaard" <lotte_bo@mail.dk> i
dk.edb.system.ms-windows Tue, 22 Apr 2003 20:25:37 +0200:

>Jeg har fået ADSL hos TDC og har der en betalt malibox med mulighed for 5
>mailadresser. Alt ok.

Du har kun 1 mailbox, men 5 aliaser.

Dvs. når du opretter et alias til din kone, så lander det stadig i den
samme mailboks.

Knud
--
Np: Kanno, Yoko - Cat Blues-Mr. Scruff Remix

Fra : Palle Jensen

Dato : 22-04-03 23:14

On 22 apr 2003, Knud Winckelmann wrote something like this :

> Dvs. når du opretter et alias til din kone, så lander det stadig
> i den samme mailboks.

Jamen det kan tilsyneladende godt omgås med en meddelelsesregel, som
vist i linket.

--
Palle Jensen

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 22-04-03 23:39

Palle Jensen <invalid@invalid.00> skrev :

>Jamen det kan tilsyneladende godt omgås med en meddelelsesregel, som
>vist i linket.

Ja, i Outlook Express, men ikke i Outlook, som spørgsmålet
(måske) gik på.