Hjælp til http://www.eaid.dk hentning af s~
Fra : Vega

Dato : 22-04-03 18:39

Hej gruppe.

Er der en der kan give mig en trin for trin vejledning til hentning af spil
på denne side?

Jeg har en WinRar fil med bomber man hvordan henter jeg den?

Mvh. Vega.

Fra : Data Gruppen

Dato : 23-04-03 09:18

"Vega" <liladomo@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
spil
> på denne side?
>
> Jeg har en WinRar fil med bomber man hvordan henter jeg den?

Hej,

Det er højest sandsynligt en .jar-fil du har. Den skal du bare uploade, og
derefter følge vejledningen der kommer frem efter upload.
Du bør også have en .jad-fil - har du ikke det, skal du have udpakket en fil
fra arkivet - men igen, det står beskrevet når du har uploadet .jar filen.

Har du problemer, så skriv til min mail på peter#eaid.dk, da jeg ikke har
adgang til news før i morgen igen.

-Peter