sjov musik søges
Fra : KO

Dato : 22-04-03 18:40

Sjovt musik søges (meget gerne DK)

F.eks. ala Leif F - Berta

Fra : Esben og Susanne

Dato : 23-04-03 19:18

"KO" <kim.olsen@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
news:3ea57e3f$0$52122$edfadb0f@dread16.news.tele.dk...
> Sjovt musik søges (meget gerne DK)
>
> F.eks. ala Leif F - Berta

Alt hvad åge kan anbefale må vel komme ind under den kategori !!

Esben

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 22-04-03 19:54

Esben og Susanne <essus@stofanet.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3ea587e6$0$29521$ba624c82@nntp04.dk.telia.net...

> Alt hvad åge kan anbefale må vel komme ind under den kategori !!
___

Det var måske mere konstruktivt at du kom med forslag. Det er det Esben og
Sussanne efterlyser. Sjov musik, ja så er vi jo ovre i dansktopmusikken. Den
har jo 2 grene. Sjov musik og sentimental musik. Ingen andre musikgenrer har
jo humorristiske tekster. Her er nogle eksempler fra den sjove gren af
dansktop-musikken. Den sjove ´gren er dog stærkt domineret af vestjydsk
dialekt, så det håber jeg at du forstår. Ellers har jeg oversat til
rigsdansk.

IB GRØNBECK
De lange underhylere
Peter lå i telt (duet med Jodle Birge)
Hvorfor må a` it`få beatleshår?
Gunnars rekordbog
A ka` hjælp` (Parodi på "I can help" m. Billy Swan")
Kone vil du med til bingo

JAN OG RENE (Sltså ikke Jimi og Rene, vel - nå)
Det er lykke med en hjemmestrikket badedragt
Med galosher, parasply og bomuldsvat i ørerne
Telefonsangen (En parodi)
Hej bos - jeg vil have mere i løn
Ingen faktura (En parodi på "Ingen regning")

TROELS TRIER OG REBEKKA BRYEL
Rekreation
Bøf med løg
Den lokale bodega
Stesolider og treugers vin
Bar røv og gummisko
Costa del solcenter
Vild jul i Nøddebo krisecenter

BJARNE LISBY
De gamle bukser
Malkepigerne
Åreknude rally
Skraldemanden
Jernbane Olsen

DE NMATTERGALE
Åh Karen
Uh ha da da

MONRAD OG RISLUND

VILLYS KAFFEKLUB
Nej, da vel it´do (Nej, da vel ikke du)
Du er min hot dogs
Frokost wrap
Den glade skraldespand
Husum krat
Lagkach å wienerbrøj
Sinne mæ æ winne
Kjøwenhavner-skij (Københavner skid)
A æ å æ ø u i æ å (Jeg er på øen ude i åen)
Å det koster it en krown (Og det koster ikke en krone)

ØSTJYDSK MUSIKFORSYNING
Så ta´r vi cyklerne frem

Hilsen Åge

Fra : Esben og Susanne

Dato : 23-04-03 20:41

> Esben og Susanne <essus@stofanet.dk> skrev i en
> nyhedsmeddelelse:3ea587e6$0$29521$ba624c82@nntp04.dk.telia.net...

> ___
>
> Det var måske mere konstruktivt at du kom med forslag.

Ok så prøver jeg at være lidt konstruktiv i stedet for

Alt med red Warzawa

L Ron Harald kan også være sjovt i små mængder

Alexanderband - jehovasangen og store patter (og andet)

georges burea - Lola - Og ikke mindst Hej Åge

Esben

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 24-04-03 21:51

Esben og Susanne <essus@stofanet.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3ea59b4e$0$29549$ba624c82@nntp04.dk.telia.net...

> L Ron Harald kan også være sjovt i små mængder

SV: Hehe. Den tossede bondesønderjyde der kører rundt i en kadet dagen lang.
Men forresten, der er jo også "Habba habba zut zut".

Og ikke mindst Hej Åge

SV: Jamen godhejsa da. Det var da hygsomt. Ellers går det vel godt nok?

Hilsen Åge

Fra : Sune Mika Salminen

Dato : 23-04-03 16:22

Åge Halldorsson wrote:

Sjov musik, ja så er vi jo ovre i
> dansktopmusikken. Den har jo 2 grene. Sjov musik og sentimental
> musik. Ingen andre musikgenrer har jo humorristiske tekster.

Er det for sjov du siger det, eller tror du selv på det?

-Sune

Fra : Mads Holmsgaard Erik~

Dato : 22-04-03 20:00

KO wrote:
> Sjovt musik søges (meget gerne DK)
>
> F.eks. ala Leif F - Berta

Guest Workish - Adios Amigos måske?

Fra : Lars Gjerløw Jørgens~

Dato : 22-04-03 20:15

KO's utterance expressed in

> Sjovt musik søges (meget gerne DK)
>
> F.eks. ala Leif F - Berta

Onkel Dum og Bananerne - Gættelegen :)

--
| lars gjerløw jørgensen | lgj[at]jyde[dot]dk |
| N55 43.184 E12 32.405 | www.lgj.dk | oz2lgj |

Fra : HappyHenrik

Dato : 24-04-03 21:26

Dinglebærrene....