OOh, its Bruce Banner!
Fra : PerX ...

Dato : 22-04-03 16:33

http://www.apple.com/trailers/universal/the_hulk/international/

Han er godt nok en stor grøn en :)

Fra : Mark Thomas Gazel

Dato : 22-04-03 16:48

PerX ... <hyp1999@hotmail_remove_this_.com> skrev:

> http://www.apple.com/trailers/universal/the_hulk/international/
>
> Han er godt nok en stor grøn en :)

Man begynder da at tro lidt på, at filmskaberne har lavet en ok film.

--
Mark
Er du film buff? Vi kan altid bruge en ny skribent.

Fra : -V-

Dato : 22-04-03 16:52

Mark Thomas Gazel wrote:

> Man begynder da at tro lidt på, at filmskaberne har lavet en ok film.

Jeg er ked af at måtte lege Den Sure Gamle Mand, men jeg synes sgu ikke at
det ser specielt overbevisende ud. Det hakker på en-eller-anden-måde.
Hvor er breaktrough'et i CGI, som da Jurassic Park kom første gang?

Der er jo intet sket som bare kommer *i nærheden* af en rigtig skuespillers
potentiale.
Næh, lad os få Lou Ferrigno tilbage. Med lidt spejlmagi og god klipning, så
skulle dén være i vinkel.

Men hende Fru Nash er jo nok hele filmen værd. Hun er jo eventyrligt smuk.

-V-

Fra : Peter Bjerre Rosa

Dato : 22-04-03 17:57

-V- skrev:

> Hvor er breaktrough'et i CGI, som da Jurassic Park kom første gang?

Du forlanger vel ikke, at hver eneste film med CGI skal have
breakthroughs?

> Der er jo intet sket som bare kommer *i nærheden* af en rigtig
> skuespillers potentiale.

Jeg synes nu, den nye Animatrix "Flight of the Osiris" kommer skræmmende
tæt på at være i nærheden af rigtige skuespilleres potentiale. Eller
også fokuserede jeg bare lidt for meget på kampkunstbabens g-streng ...

--
Mvh. Peter - http://filmsvar.dk
"Man kan i hvert fald ikke lave en dødsstjerne eller et bælte ..."

Fra : -V-

Dato : 22-04-03 18:06

Peter Bjerre Rosa wrote:
> Du forlanger vel ikke, at hver eneste film med CGI skal have
> breakthroughs?

Naturligvis ikke. Det er bare for nemt at falde på halen over
nøj-hvor-er-det-flot-effekten.
Men det er nu forståeligt nok, jeg gør det ofte selv.

> [...]
> skræmmende tæt på at være i nærheden af rigtige skuespilleres
> potentiale. Eller også fokuserede jeg bare lidt for meget på

Den vil jeg straks kigge på ved allernærmeste lejlighed. I kunstens navn,
forstås.

-V-

Fra : Martin Ohlsson

Dato : 22-04-03 21:07

> Jeg synes nu, den nye Animatrix "Flight of the Osiris" kommer skræmmende
> tæt på at være i nærheden af rigtige skuespilleres potentiale. Eller
> også fokuserede jeg bare lidt for meget på kampkunstbabens g-streng ...

Hvor finder du Animatrix - Flight of the Osiris? Er det på DVD releasen?
Mener jeg da ikke er kommet?
Har du et link please? :)))
Jeg mener ikke afsnittet er at finde på www.theanimatrix.com
der finder vi jo kun:

Animatrix 1 -The Second Renaissance part 1
Animatrix 2- Program
Animatrix 3 -A Detective story

og så vil vi jo snart være heldige at se The Second Renaissance part 2

.....mon DVD'en med alle 9 afsnit er leached nogen steder? Jaja.. sådan noget
må man jo ikke

hilsen Martin..

Fra : Peter Bjerre Rosa

Dato : 22-04-03 21:30

Martin Ohlsson skrev:

> Hvor finder du Animatrix - Flight of the Osiris? Er det på DVD
> releasen? Mener jeg da ikke er kommet?

Det er sandt. Til gengæld bliver den vist som 'forfilm' foran
Dreamcatcher, som jeg har haft den tvivlsomme fornøjelse at overvære.

> Animatrix 1 -The Second Renaissance part 1
> Animatrix 2- Program
> Animatrix 3 -A Detective story

De er alle gode, men jeg synes stadig bedst om "Flight of the Osiris".
Måske fordi jeg mener, at "Final Fantasy" aldrig fik den anerkendelse,
den fortjente.

--
Mvh. Peter - http://filmsvar.dk
"When the fire starts to burn - there's a lesson you must learn.

Fra : Jacob Herold Nielsen

Dato : 23-04-03 00:08

> De er alle gode, men jeg synes stadig bedst om "Flight of the Osiris".
> Måske fordi jeg mener, at "Final Fantasy" aldrig fik den anerkendelse,
> den fortjente.

Jeg er enig med Peter. Den er fantastik godt lavet, og har et glimt i øjet.
Square ved hvad de laer.

Hedder den egentlig ikke Final Flight of the Osiris?

Fra : Peter Bjerre Rosa

Dato : 23-04-03 09:49

Jacob Herold Nielsen skrev:

> Hedder den egentlig ikke Final Flight of the Osiris?

Jeps.

--
Mvh. Peter - http://filmsvar.dk
"Du må ikke ta' Pelles ko!"

Fra : Martin Ohlsson

Dato : 23-04-03 14:05

"Peter Bjerre Rosa" <Usenet@filmsvar.dk> wrote in message

> Det er sandt. Til gengæld bliver den vist som 'forfilm' foran
> Dreamcatcher, som jeg har haft den tvivlsomme fornøjelse at overvære.

Jammen så må jeg jo tage ind og se Dreamcatcher

Mange tak

Fra : Lars Funck

Dato : 23-04-03 15:39

"Martin Ohlsson" <prodox_dk@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> "Peter Bjerre Rosa" <Usenet@filmsvar.dk> wrote in message

Kan man finde den på nettet?

Jeg har set den til en forevisning i forbindelse med det spil der
udkommer... Meget imponerende.

MVH

Lars

Fra : Lars Wagner Hansen

Dato : 23-04-03 16:46

"Lars Funck" <Funck@deleteNetworldmedia.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg har set den til en forevisning i forbindelse med det spil der
> udkommer... Meget imponerende.

Computerspil eller rigtigt spil?

Lars

Fra : Kristoffer Møller

Dato : 23-04-03 17:54

"Lars Wagner Hansen" <l-hansen@REMOVEpost4.tele.dk> skrev i en meddelelse
> Computerspil eller rigtigt spil?

Computerspil

http://www.enterthematrixgame.com

mvh
Kristoffer

Fra : Lars Funck

Dato : 24-04-03 07:59

> Computerspil eller rigtigt spil?

Hvad med et rigtigt computerspil? Sorry! Det var computerspil vi så på, jeg
tror ikke der kommer et "rigtigt" spil.

MVH

Lars

Fra : PerX ...

Dato : 22-04-03 19:21

In article <3ea565b1$0$144$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk>,
Diplomaten@snotmail.com says...
> [...]
> potentiale.
> Næh, lad os få Lou Ferrigno tilbage. Med lidt spejlmagi og god klipning, så

Specielt gang stativet skal nok være et hit!

Fra : Mark Thomas Gazel

Dato : 22-04-03 19:37

-V- <Diplomaten@snotmail.com> skrev:

> [...]
> ikke at det ser specielt overbevisende ud. Det hakker på en-eller-
> anden-måde. Hvor er breaktrough'et i CGI, som da Jurassic Park kom

Sjovt som man kikker efter forskellige ting i en trailer. Min kommentar
skyldes, at jeg synes, man aner en *historie* mellem alle effekterne.

Fra : -V-

Dato : 23-04-03 00:07

Mark Thomas Gazel wrote:
> Sjovt som man kikker efter forskellige ting i en trailer. Min
> kommentar skyldes, at jeg synes, man aner en *historie* mellem alle
> effekterne.

Nu har jeg set den et par gange mere.
Jeg er stadig ikke overbevist, men lad os snakke mere når den har fået
premiere.

-V-

Fra : Lars Hoffmann

Dato : 23-04-03 08:21

"Mark Thomas Gazel" <markgazel@hotmail.com> escribió

> Sjovt som man kikker efter forskellige ting i en trailer. Min
> skyldes, at jeg synes, man aner en *historie* mellem alle
effekterne.

Det kan da godt være det er mig der er blind, men det eneste jeg kan
se er en masse smarte effekter hvor ham den grønne gut dasker lidt
rundt med forskelligt militært issenkram. Det er da også fint nok,
men hvilken historie er det lige præcis du har fået øje på?

Fra : Mark Thomas Gazel

Dato : 23-04-03 13:16

Lars Hoffmann <lars@intercambiodvd.com> skrev:

> [...]
> rundt med forskelligt militært issenkram. Det er da også fint nok,
> men hvilken historie er det lige præcis du har fået øje på?

Den forventede. Banners indre kamp med sit alterego. I de første trailere
var det mest "You won't like when I'm angry" whambam osv. I nyeste trailer
får man trods alt indtryk af, at det er lidt mere nuanceret.

At Hulk er ren CGI, ser jeg intet problem i og havde ikke forventet andet.
Når først musikken spiller, tror jeg ikke ens fokus ligger så meget på
CGI'en.

At flere hellere så en ny Lou Ferrigno er jo nærmest skræmmende. Husker
ingen, hvor talentløs den serie var? Bevares, jeg var selv en knægt dengang
og åd den råt, men Hulk gik jo og ømmede sig, hvis man pustede til ham. Det
er der ikke meget Hulk over.

Fra : Per

Dato : 23-04-03 09:47

"PerX ..." <hyp1999@hotmail_remove_this_.com> skrev i en meddelelse

> http://www.apple.com/trailers/universal/the_hulk/international/
>
> Han er godt nok en stor grøn en :)

Ja, og han ser godt nok CGI-lavet ud :/

Fra : Olav M.J. Christians~

Dato : 23-04-03 10:48

"Per" <pzk@JEGHADERSPAMcrayon.dk> skrev i en meddelelse
[snip]
> Ja, og han ser godt nok CGI-lavet ud :/
[snip]

Fuldstændig enig. Så var den gamle Hulk da trods alt bedre (ham fra
filmen og tv-serien - husker ikke om det er den samme skuespiller).
Dengang havde de hyret to forskellige skuespillere - én som Bruce Banner
og en anden som Hulk (denne sidste var en muskelmand a la
Schwarzenegger).

Det tager desværre noget af troværdigheden (!) når man ud fra blot et
halvt sekund trailer kan se at det er computergenereret.

--
M.v.h.
Olav

Fra : Martin Ohlsson

Dato : 23-04-03 14:10

> [...]
>
> Det tager desværre noget af troværdigheden (!) når man ud fra blot et
> halvt sekund trailer kan se at det er computergenereret.

Der bruges jo også to skuespillere i vores film her..
1 "normal" person, vores helt, der spiller den normale stille mand.. og 1
som er Hulken.. jeg kan ikke huske navnet men han er en temmelig kendt
bodybuilder vist, og er kun valgt ud fra hans karakteristiske krop
....... at han så har været inde i en computer og rode rundt og er blevet
farvet grøn og forstørret osv. det er en anden sag

Fra : -V-

Dato : 23-04-03 14:44

Martin Ohlsson wrote:
> [...]

Lou Ferrigno. Døv bobybuilder, som blev Mr. Universe i en alder af 20.
Sidst set på dansk tv i King of the Queens, som Doug og Carries flinke
altmuligmandsnabo.

Troværdighed!?? LOL!

> [...]
> krop ....... at han så har været inde i en computer og rode rundt
> og er blevet farvet grøn og forstørret osv. det er en anden sag

Lee Priest, som (måske) er blevet gjort lidt større. Men han er godtnok svær
at genkende, hvis rygterne om hans medvirken da overhovedet taler sandt.

-V-

Fra : Olav M.J. Christians~

Dato : 23-04-03 22:48

"-V-" <Diplomaten@snotmail.com> skrev i en meddelelse
[klip]
> Troværdighed!?? LOL!
[klip]

Du så ikke udråbstegnet? Eller opfattede du ikke (selv)ironien?

--
M.v.h.
Olav

Fra : -V-

Dato : 24-04-03 00:57

Olav M.J. Christiansen wrote:

> Du så ikke udråbstegnet? Eller opfattede du ikke (selv)ironien?

Du tror fejlagtigt, at jeg griner hånligt af dig.
Det er ikke tilfældet. Jeg griner *med* dig.

-V-

Fra : David T. Metz

Dato : 25-04-03 17:22

-V- kalligraferede, i news:3ea728c4$0$151$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk

> Du tror fejlagtigt, at jeg griner hånligt af dig.
> Det er ikke tilfældet. Jeg griner *med* dig.

Happiness!

Helen Jordan: I'm not laughing at you, I'm laughing with you.
Joy Jordan: But I'm not laughing.

David