varmestrejke....
Fra : Trine Dyrgaard

Dato : 22-04-03 14:26

Hej

Varmen er virkelig steget Robin til hovedet!
Han gider nærmest ingenting i dag, men han har selvfølgelig også haft en
hård påskeferie

Ikke engang apport gider han træne og lidt for hårde godbidder bliver bare
spyttet ud igen - måtte ind og skære æbler i tern, bare for at få ham til at
lave lidt

--
-Trine

Fra : Smat

Dato : 22-04-03 14:58

"Trine Dyrgaard" <trine@startnettet.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> spyttet ud igen - måtte ind og skære æbler i tern, bare for at få ham til

det vil sige at vores hundetræner er forstående overfor at man nærmset ikke
kan træne med en hund i det her vejr, og så får vi ikke skæld ud???
en god ting har vi dog fået ud af det her slowmotion liv - tandvisning er
meget lettere at træne når hunden nærmest ikke orker noget som helst

Margrethe

Fra : Trine Dyrgaard

Dato : 22-04-03 16:51

> [...]
> en god ting har vi dog fået ud af det her slowmotion liv - tandvisning er
> meget lettere at træne når hunden nærmest ikke orker noget som helst

He He, det bliver du altså hængt op på! Glæder mig til at se ALLE Apollos
bisser på torsdag

Og hvad mener du med ikke at have trænet? Du har vel haft en hel påskeferie?

-Trine

Fra : Louise Viborg

Dato : 22-04-03 17:58

Uuuha, Baluka er godt nok fyldt med ligeså meget energi som han plejer
at være *G* Men tror også, at der skal usædvanligt emget til før han
siger "åhhh...jeg gider bare ikke idag!" *G*
Apropo tandvisning, så sad jeg med en tandstik her forleden, og Baluka
syntes det var utrolig spændende. Så tog jeg en og åbnede hans mund,
og lige så forsigtigt legede at jeg ordnede hans tænder med den. Det
kunne han rigtig godt lide, og sad helt stille indtil jeg syntes jeg
var færdig Skør hund *G*

Mvh. Louise
Shuno Zahra's norske skovkatte
www.shunozahra.dk

Fra : Trine Dyrgaard

Dato : 22-04-03 18:26

"Louise Viborg" <nospam@shunozahra.dk> wrote in message
> Uuuha, Baluka er godt nok fyldt med ligeså meget energi som han plejer
> at være *G* Men tror også, at der skal usædvanligt emget til før han
> siger "åhhh...jeg gider bare ikke idag!" *G*

Det skal der normalt også med Robin! Men jeg tror, at varmen kombineret med
påskeferien har trættet ham lidt Vi var i skoven i tre timer i torsdags,
i zoologisk have fredag, ude og træne en masse lørdag, hjemme hos mine
forældre (som bor langt ude på landet, hvor han bare kan løbe løs hele
tiden) søndag og i Legoland mandag, såeh.... mon ikke lille Robin har fået
nok af indtryk?

> [...]
> og lige så forsigtigt legede at jeg ordnede hans tænder med den. Det
> kunne han rigtig godt lide, og sad helt stille indtil jeg syntes jeg

Det lyder da dejligt! Træn bare rigtig meget på det med at røre ved
tænderne - din dyrlæge vil elske dig for det!

-Trine

Fra : Louise Viborg

Dato : 22-04-03 19:03

On Tue, 22 Apr 2003 19:26:17 +0200, "Trine Dyrgaard"
<trine@startnettet.dk> wrote:

> [...]
>forældre (som bor langt ude på landet, hvor han bare kan løbe løs hele
>tiden) søndag og i Legoland mandag, såeh.... mon ikke lille Robin har fået

L: Jo, det må man da sige *G*
Snyd at du må tage Robin med i Zoo. Jeg vil så gerne have Baluka med i
Zoo, men her i Odense må man ikke tage hunde med ind

Fra : Trine Dyrgaard

Dato : 22-04-03 19:23

> [...]
> Snyd at du må tage Robin med i Zoo. Jeg vil så gerne have Baluka med i
> Zoo, men her i Odense må man ikke tage hunde med ind

Så må du klart sætte tid af til et besøg i zoo, næste gang du kommer forbi
Ålborg - det er virkelig underholdning for alle pengene! Især aberne og
Robin er et syn for guder De kommer gerne hen til glasset med deres mad
for at demonstrere....

-Trine