Farver, højde og hastighed!
Fra : Michael Rosendahl An~

Dato : 22-04-03 13:30

Hejsa...

Jeg ville lige høre om nogen har nogle fif til Put&Take søen i disse dage -
jeg skal ud med min bror i morgen (hans første tur) og vi vil helst fange
noget - ellers fanger det jo nok ikke ham at være lystfisker...

Vi vil gerne fiske med spinner og lign.

Fra : AltidDanmark

Dato : 22-04-03 19:06

Davs

Kommer nok an på hvor du skal fiske .... Hvor dybt der er ... Om der er
sol eller .....

Men ... Spinner af en kopper og evt med lidt farve .... ellers en lille
klump power pait og en melorm ...

Håber da du fanger meget ..... Knæk og bræk

http://www.kandu.dk/

Fra : Nicklas Raun

Dato : 22-04-03 20:27

Jeg vil foreslå dig en gennemløber fx. i grøn / lyserød i let udgave.

Nicklas

Fra : Rabbit

Dato : 23-04-03 10:09

> Jeg vil foreslå dig en gennemløber fx. i grøn / lyserød i let udgave.

kan du ikke prøve at forklare en idiot som mig hvad en gennemløber er, og
hvordan den virker, og hvordan den sættes på.

tak

Bo