Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Hvad syntes i om disse billeder ?
Fra : ~¨~Wing~~

Dato : 22-04-03 12:54

Hej med jer

Jeg har efterhånden opdaget, hvor svært det er at tage gode billeder!! Men
syntes selv at jeg har ramt nogenlunde plet med nogle af disse billeder på
denne link. http://www.sitecenter.dk/pind/fotogalleri/
Men jeg vil gerne høre fra nogle af jer om jeg skal finde mig en anden
hobby. Billederne med mrk. April er taget med Olympus c5050 og det er mest
dem som jeg ønsker en kommentar til.

Ved svar på mail fjernes alle ~~

Med venlig hilsen

René

Fra : emj

Dato : 22-04-03 13:38

On Tue, 22 Apr 2003 13:54:28 +0200, "~¨~Wing~~"
<~thepetersen@hotmail.com~> wrote:

> [...]
>syntes selv at jeg har ramt nogenlunde plet med nogle af disse billeder på

Der er ingen billeder at se på det link, men du skriver da, at der vil
komme nogle
Kun på "forsiden" er der et dejligt billede af en kat i et fuglehus i
en utrolig klodset ramme.

Hilsen emj

--
http://www.enterpol.1go.dk/guest.php
Prøv et gæstelogin gratis i 14 dage

Fra : Thor

Dato : 22-04-03 14:21

Efter lang tid dukker de op forneden.
Billederne ser OK ud, men du skal arbejde med præsentationen.

mvh Thomas Riedel

Fra : emj

Dato : 22-04-03 14:49

On Tue, 22 Apr 2003 15:20:53 +0200, "Thor" <thr@image.danmark> wrote:

>Efter lang tid dukker de op forneden.
Helt ærligt
Hvem hulen skroller helt ned?
Jeg havde aldrig selv opdaget de billeder.
Hilsen emj

Fra : ~~Wing~~

Dato : 22-04-03 19:47

"emj" <emj@mail1.stofanet.dk> skrev i en meddelelse:

>Efter lang tid dukker de op forneden.
> Helt ærligt
> Hvem hulen skroller helt ned?
> Jeg havde aldrig selv opdaget de billeder.
> Hilsen emj

Det er nu rettet så i ikke får ondt i skrollfingeren.

Fra : bjarnet

Dato : 23-04-03 07:24

"~¨~Wing~~" skrev d. 22-04-03 12:54 dette indlæg :
> [...]
> Men jeg vil gerne høre fra nogle af jer om jeg skal finde mig en anden
> hobby. Billederne med mrk. April er taget med Olympus c5050 og det er

Hej synes nu du har ramt motiverne meget flot, men man bliver nød til at
væbne sig med en vis form for tålmodighed på side, ellers ros fra mig

http://www.kandu.dk/