Valg af motorbåd
Fra : Svend Edemann

Dato : 22-04-03 11:47

Hej

Jeg skal til at investere i en speedbåd, primært til vandski, men også gerne
til fiskeri med stang. Priside for båd og trailer omkring 15-20.000

Hvilken båd og motor skal jeg vælge??

Fra : Jess Mathiasen

Dato : 22-04-03 22:28

"Svend Edemann" <ede@email.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
gerne
> til fiskeri med stang. Priside for båd og trailer omkring 15-20.000

Til de penge må du nok tage hvad du kan få
Vandski, så skal du helst op på 50 hk.
Båd og trailer kan du nok få for de 15-20k, men du skal være ualmindelig
heldig for at få motor med.
Regn med 35-40k Gå efter en firetakt eller en indenbords motor.
Jess

Fra : Leon Hulstrøm \(4220~

Dato : 23-04-03 00:06

<snip>

> gerne

Fiskeri og båd med gulvtæppe er ikke smart, så en 17-18fod jolle type med
styrepult og 50+ hk
men det kniber nok med ca 20k... 30-35k ville gøre at du ikke får noget fra
80'erne, men der er jo ikke alderen, men standen der betyder noget.

-Leon
www.vandsport.org
www.fourwinds.dk