Maling af fenderliste.
Fra : kr

Dato : 22-04-03 11:27

Hej, er det muligt at male fenderlister/vindueslister sorte på en eller
anden måde ligesom nogle gør på deres biler. Jeg har fået oplyst hos en
farvehandler at noget træimprægnering skulle kunne gøre det, eller er det
ikke andet "gummimaling" der kan bruges ? Det er begribeligvis en nødløsning
men det må da kunne lade sig gøre på en eller anden måde.
Hilsen
kat2@mail.tele.dk

Fra : Martin Sorensen[2840~

Dato : 22-04-03 15:10

"kr" <kat2@mail.tele.dk> wrote in message news:b835e6$ia5$1@sunsite.dk...
> [...]
nødløsning
> men det må da kunne lade sig gøre på en eller anden måde.

Måske en gang silicone-spray?

/Martin

Fra : Leon Hulstrøm \(4220~

Dato : 22-04-03 21:56

Jo... det samme som autolakerne bruger til bløde-plast dele ala spoilere,
det er det eneste der holder.

-L