MS Windows
briani 27239
Genvej på skrivebord til CD-skuffe?
Fra : Thomas

Dato : 22-04-03 10:51

Kan man lave en genvej på skrivebordet til at spytte cd-skuffen ud i Windows
2000? I så fald hvordan gør jeg?

--
MVH

Thomas
http://www.jogt.com - live webcam

Fra : Madsen

Dato : 22-04-03 11:35

Thomas skrev:

> Kan man lave en genvej på skrivebordet til at spytte cd-skuffen ud
> i Windows 2000?

Det var oppe for noget tid siden her i gruppen. Prøv evt. følgende link:
<http://www.google.com/groups?ie=UTF-8&oe=UTF-8&as_umsgid=a4f997e6f8a16d054898acf4c584c762.62180@mygate.mailgate.org&lr=&hl=da>

Madsen.

Fra : Thomas

Dato : 22-04-03 13:40

> Det var oppe for noget tid siden her i gruppen. Prøv evt. følgende link:

<http://www.google.com/groups?ie=UTF-8&oe=UTF-8&as_umsgid=a4f997e6f8a16d0548
98acf4c584c762.62180@mygate.mailgate.org&lr=&hl=da>

Det spiller, tak for hjælpen.

Fra : Madsen

Dato : 22-04-03 14:01

Thomas skrev:

> Det spiller, tak for hjælpen.

Velbekom.
Jeg er nu lidt nysgerrig. Hvordan gjorde du? Installerede du et af
de nævnte programmer, eller?

Madsen.

Fra : Thomas

Dato : 22-04-03 15:11

> Jeg er nu lidt nysgerrig. Hvordan gjorde du? Installerede du et af
> de nævnte programmer, eller?

Jeg lavede sådan en .vbs fil ud fra dine anvisninger. Det fungerer
selvføgelig perfekt

Fra : Leo.E

Dato : 22-04-03 17:54

Madsen <nospam@madsen.tdcadsl.dk> wrote in message news:<Xns93657FF3D87B4.thomas@madsen.tdcadsl.dk>...
> [...]

Hej
Prøv at lave en ny genvej på skrivebordet og gennemse
til du finder cd drevet, og så udfør, det er dog hele drevet du
får der, men hvis du så højreklikker kan du skubbe ud samt alt det
andet i højretasten
Hilsen: Leo

Fra : Madsen

Dato : 22-04-03 17:58

Thomas skrev:

> Jeg lavede sådan en .vbs fil ud fra dine anvisninger. Det fungerer
> selvføgelig perfekt

Ok. :)
Jeg havde såmænd bare stjålet med arme og ben fra et endnu ældre
indlæg: <news:9mYfa.18$mI2.2897@news000.worldonline.dk> :)

Madsen.

Fra : Thomas

Dato : 23-04-03 08:26

> Jeg havde såmænd bare stjålet med arme og ben fra et endnu ældre
> indlæg: <news:9mYfa.18$mI2.2897@news000.worldonline.dk> :)

Det tæller også

Fra : Madsen

Dato : 23-04-03 12:23