MS Windows
briani 27239
Tastatur/optisk mus Langsom XP
Fra : DA

Dato : 22-04-03 09:57

Hej gruppe

Jeg har lige fået tastatur og optisk mus ( Logitech cordless)

Nu er min computer ( P4, 1.7Gz og 768Mb )
blevet langsommere, til at starte programmer og lignende op.
Jeg har også afinstalleret driverne til alle de smarte genveje,
der er på tastaturet, men ligemeget hjælper det, selv når jeg skal på
internettet ( 1Mbit ) er den langsom.
Har prøvet at køre igennem USB porten, ingen forandring

Er der andre ,der har samme problem?

På forhånd tak
D.A.

Fra : Jørgen Jørgensen

Dato : 22-04-03 19:53

"DA" <dyrand@vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> internettet ( 1Mbit ) er den langsom.
> Har prøvet at køre igennem USB porten, ingen forandring

Hej D.A.
Er du sikker på, at det skyldes tastatur og mus?
Dit problem ligner til forveksling, det problem der er opstået hos mange
vedrørende
Sikkerhedsopdatering 811493.
Hvis du lige har hentet den, så kan du roligt regne med, at det er der ku
kan finde "synderen"
Læs tråden for et par dage siden. Den var også på dk.binaer.
Hilsen
Jørgen

Fra : DA

Dato : 22-04-03 22:01

"Jørgen Jørgensen" <jjgas@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> kan finde "synderen"
> Læs tråden for et par dage siden. Den var også på dk.binaer.

Hej Jørgen
Tak for svaret.
Det var åbenbart det der var galt.
Har fjernet den, det virkede!