Desperat opsnusning af CBOS - el. desperat~
Fra : Peter Bendtsen

Dato : 23-03-01 18:06

Hejsa,

Jeg prøver at få snuset den nyeste version op til 677'eren... Helst den uden
CRC headers, altså jeg skal opgradere fra CBOS 2.2 hvis du forstår.
Hvis du er en guddommelige person som har guddommelig adgang til CCO, må du
meget gerne skrive mig en linje el. to eller kontakte mig vha. ICQ.

På forhånd tak!

--
Peter Bendtsen
ICQ: 31521791

Fra : Asbjorn Hojmark

Dato : 23-03-01 23:21

On Fri, 23 Mar 2001 18:05:49 +0100, "Peter Bendtsen"
<pb@trustmeSPAM.dk> wrote:

> Jeg prøver at få snuset den nyeste version op til 677'eren...

Hvorfor ønsker du det? Hvis du har et problem med din opkobling
hos World Online, så kontakt deres support og få den til at
hjælpe dig med at løse det.

> Hvis du er en guddommelige person som har guddommelig adgang
> til CCO, må du meget gerne skrive mig en linje el. to eller
> kontakte mig vha. ICQ.

Der er basalt set ingen, der må sende dig den software. Kun
kunder der ejer en router og har betalt support fee har adgang
til software-opgraderinger. Du ejer ikke routeren, og har ikke
betalt support fee. Begge dele er tilfældet for World Online.

-A
FAQ : http://www.net-faq.dk/

Fra : Lars Kim Lund

Dato : 23-03-01 23:31

Hej Asbjorn Hojmark <Asbjorn@Hojmark.ORG>

[Cisco fee]

>til software-opgraderinger. Du ejer ikke routeren, og har ikke
>betalt support fee. Begge dele er tilfældet for World Online.

Er Cisco fee ikke blevet obligatorisk når man køber produkter, således
at man i et vist antal år fremover har ret til at opgradere? Eller
spurgt på en anden måde, kan man overhovedet blive fri?

Hvad gør man egentlig som små-kunde i det tilfælde at man selv ejer en
router og ønsker nye software?

--
Lars Kim Lund
http://www.net-faq.dk/

Fra : Asbjorn Hojmark

Dato : 23-03-01 23:59

On Fri, 23 Mar 2001 23:30:36 +0100, Lars Kim Lund
<larskim@mail.com> wrote:

> Er Cisco fee ikke blevet obligatorisk når man køber produkter, således
> at man i et vist antal år fremover har ret til at opgradere? Eller
> spurgt på en anden måde, kan man overhovedet blive fri?

Mja, jeg talte i generelle termer, og tidligere var det sådan, at
man kunne lade være, hvis man mente, man kunne undvære det. Det
var der dog vist stort set ingen der gjorde.

Der er stadig Cisco-leverandører, der udspecificerer Cisco Fee på
fakturaer, men vi gør det ikke. Vi opfatter det som en del af den
samlede pris.

> Hvad gør man egentlig som små-kunde i det tilfælde at man selv ejer en
> router og ønsker nye software?

Som altid: Man klager sin nød til sin foretrukne netværkspusher.

-A
FAQ : http://www.net-faq.dk/