Verdenspremiere på Ringenes Herre: De to t~
Fra : Per

Dato : 22-04-03 08:14

Hvis nogen skulle have overset den:
http://www.dvdtown.dk/editorread.asp?id=651&listing=0

Fra : Peter Tønnesen

Dato : 22-04-03 09:50

"Per" <pzk@JEGHADERSPAMcrayon.dk> skrev i en meddelelse
news:3ea4ebba$0$144$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...
> Hvis nogen skulle have overset den:
> http://www.dvdtown.dk/editorread.asp?id=651&listing=0

"En helt unik udgave af det episke eventyr med i alt fire DVD'er - to med
selve filmen og 4 kommentarspor samt to med nyt ekstra materiale. Denne DVD
boks er planlagt til at udkomme den 18. november."

Jeg tror jeg venter til November istedet

VH
Peter

Fra : Jacob Gunness

Dato : 22-04-03 10:00

Jeg venter nu også på den store udgave, men mht. ekstramaterialet.... de
dækkede jo en meget stor del af valg af skuespillere, omarbejdelsen af bog
til film etc. på FotR Extended version. Er der virkelig så meget nyt at sige
om De To Tårne, at man kan brygge lige så meget bonusmateriale sammen til
den? Der kan selvfølgelig siges en del om Gollum, enterne og slaget ved
Helm's Deep, men er det nok til at lave en lige omfattende udgivelse?
Det gode ved FotR-ekstramaterialet var jo ikke, at der var meget, men at det
var godt :) Det ville bare være synd, hvis PJ og co. led af volumensyge!

- Jacob

Fra : Peter B. Juul

Dato : 22-04-03 10:09

"Jacob Gunness" <jmgunness@oncable.dk> writes:

> [...]
> den? Der kan selvfølgelig siges en del om Gollum, enterne og slaget ved
> Helm's Deep, men er det nok til at lave en lige omfattende udgivelse?

Jeg tænker det samme, men på den anden side er PJ kendt for at lave
enorme mængder "mens vi filmede"-ting. "The Frighteners" findes i en
Laserdisc-udgave med fire timers sådanne ting.

--
Peter B. Juul, o.-.o "Tryk NO NO NO NO NO NO, herefter er telefonen i
The RockBear. ((^)) 'Normal stilling'"

Fra : Jesper Winding

Dato : 22-04-03 13:45

Hvordan kan man lade være med at købe begge versioner? Jeg har tænkt lidt
over det og, Jeg ved simpeltelthen ikke hvor jeg skal finde viljestyrken! Og
jeg var endda i biffen og se den flere gange...

--
Jesper

Fra : Brian Nielsen

Dato : 22-04-03 18:13

"Jesper Winding" <jesperw@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> Hvordan kan man lade være med at købe begge versioner?

Det er nu meget nemt. Jeg har kun købt den store udgave af FOTR.
Så tit genser jeg heller ikke en film, at jeg på nogen måde kan forsvare
overfor mig selv at have to udgaver stående. Opgraderer jeg en udgivelse på
grund af
bedre kvalitet på selve filmens billede/lyd, så skiller jeg mig af med den
gamle udgave.

Skulle man få abstinenser mellem august og november kan man altid låne af
en kammerat, eller smutte ned i Blockbuster.

/Brian

Fra : Lars Gjerløw Jørgens~

Dato : 22-04-03 20:14

Brian Nielsen's utterance expressed in

> Skulle man få abstinenser mellem august og november kan man altid låne
> af en kammerat, eller smutte ned i Blockbuster.

Vente til november.. no! jeg vil være for jaloux...
Leje/låne TTT.. no! jeg vil eje skidtet selv...

Naahh.. Jeg køber begge versioner og forærer "den lille"
til min mor :) Så er alle glade!

Hilsner!

--
| lars gjerløw jørgensen | lgj[at]jyde[dot]dk |
| N55 43.184 E12 32.405 | www.lgj.dk | oz2lgj |

Fra : Taba

Dato : 22-04-03 11:52

> Jeg tror jeg venter til November istedet

Hehe, lige mine ord (som også blev ytret for et år siden ;p)

Nu har de bare også at lave en lignenede udgivelse for LOTR: ROTK, ellers
bliver jeg skuffet

/Taba

Fra : PerX ...

Dato : 22-04-03 18:41

In article <3ea4ebba$0$144$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk>,
pzk@JEGHADERSPAMcrayon.dk says...
> Hvis nogen skulle have overset den:
> http://www.dvdtown.dk/editorread.asp?id=651&listing=0

Den haaaaaar vi set :)

Fra : Ronny Nielsen

Dato : 22-04-03 20:10

"Per" <pzk@JEGHADERSPAMcrayon.dk> skrev i en meddelelse
> Hvis nogen skulle have overset den:
> http://www.dvdtown.dk/editorread.asp?id=651&listing=0

FOTR Original dvd: 300.000 solgte kopier
FOTR Extended: 60.000 solgte kopier

Lidt overraskende. De fleste i min omgangskreds ventede på Extended.

Fra : Christian Kruse

Dato : 23-04-03 06:26

"Ronny Nielsen" <ronnyroy@osterbo-net.dk> skrev i en meddelelse
> FOTR Original dvd: 300.000 solgte kopier
> FOTR Extended: 60.000 solgte kopier
>
> Lidt overraskende. De fleste i min omgangskreds ventede på Extended.

Resten kunne vel ikke holde sig? :P

--
Christian Kruse
Skribent @ www.filmzonen.dk