Nyt simkort - i gammel telefon...
Fra : Hans Paulin

Dato : 22-04-03 08:03

....jeg sidder og kommer i tvivl hér, hvor snakken har været om
nye simkort med forskellig strømforbrug: 2. maj kan jeg
forhåbentlig tage mit nye Telmore-simkort i brug - men dét skal
sidde i min gamle Alcatel One Touch Gum eller -Max, der hidtil
har kørt med et lige så gammelt TDC-simkort og et knap ½ år
gammelt Telia-ditto...

....Telmore-simkortet ser noget anderledes ud end de to andre (der
heller ikke er totalt ens), og på Alcatel'erne er der 6 ben, der
går ned på kortet - er dét standard?

....kan jeg regne med, at det bare passer - eller skal jeg ha en
ny telefon?
Hans