Siemens S55
Fra : dagger

Dato : 21-04-03 22:46

Hejsa NG

Jeg overvejer i ojeblikket at købe ny mobil, og mit blik er umiddelbart
faldet på Siemens S55.

Er der nogle som har erfaringer -positive som negative- med denne telefon?

Jeg har i øjeblikket en Seimens ME45 som jeg har været glad for.

Mvh og På forhånd tak

Dagger
dagger@stofanet.xx
-erstat .xx med .dk for at maile

Fra : *gavtyven*

Dato : 21-04-03 23:11

Jeg har haft min i snart 2mdr nu... Ingen klager herfra , kun roser.
Feeed stykke legetøj - Måtte gerne have lidt flere farver.. men pyt

Skaf dig hurtigst muligt et kabel til den..Det er helt vild de mulighede du
har med det.. ( mit var med i kassen da jeg købte min i ElGiganten)

Fra : Janus Olsen

Dato : 22-04-03 12:41

> [...]
> telefon?
>
> Jeg har i øjeblikket en Seimens ME45 som jeg har været glad for.

Hej, det er en dejlig tlf, jeg har selv leget med den, og de følger deres
geniale feature fra den tidligere serie s45/ME45, hvor du kan hente
opdateringerne og lægge det ind med datakabel selv. Jeg har selv en me45 nu,
og tænkte da også på s55'eren som dens efterfølger, men fandt ud af der
kommer en efterfølger til me45, nemlig M55, den kan de samme ting som S55.
Den skulle komme inden for de næste par måneder. Tag lige et kig på den
inden du tager S55
MVH Janus Olsen