Hvorfor kan jeg ikke scrolle i min tabel?
Fra : Miss Zee

Dato : 23-03-01 17:17

Jeg har stillet dette spørgsmål før, uden at få svar, men prøver lige igen:

Jeg har lavet en tabel med sådan en overflow:auto-fætter i. Det er jo
rigtigt smart, problemet er bare, at man ikke kan scrolle med sit musehjul i
denne tabel. Hvorfor? Og hvordan retter jeg det?

--
Rå - men hjertelig - hilsen,

Miss Zee
'Hvis vi ingen fejl havde, ville vi ikke glæde
os så meget over at bemærke dem hos andre'
La Rochefoucauld

Fra : Allan Vebel

Dato : 23-03-01 19:20

Miss Zee <ostefis@hotmail.com> skrev i

> Jeg har lavet en tabel med sådan en
> overflow:auto-fætter i.

Må vi ikke lige se din autofætter? Kom lige med et link til din side - der
er ingen der kan fejlsøge på intet

--
Allan

Fra : Miss Zee

Dato : 23-03-01 22:39

> Må vi ikke lige se din autofætter? Kom lige med et link til din side - der
> er ingen der kan fejlsøge på intet

Hey!

Min autofætter er her :

http://home.worldonline.dk/~roselle/links.htm

Fra : KASPER

Dato : 24-03-01 13:28

"Miss Zee" <ostefis@hotmail.com> wrote in message
> Min autofætter er her :
>
> http://home.worldonline.dk/~roselle/links.htm

Mystisk, jeg kan fint scrolle i den med min Logitech MouseMan Wheel
(driver v. 9.24). Har du den nyeste driver til din mus?

--
KASPER

Fra : Miss Zee

Dato : 24-03-01 22:34

> Mystisk, jeg kan fint scrolle i den med min Logitech MouseMan Wheel
> (driver v. 9.24). Har du den nyeste driver til din mus?

Hm ... det kan tænkes at der er et problem der. Kan så bare ikke forstå
hvorfor jeg kan scrolle alle andre steder. Prøver på Logitech's site.

Tak for hjælpen.

Zee

Fra : Allan Vebel

Dato : 25-03-01 00:27

Miss Zee <ostefis@hotmail.com> skrev

> Hm ... det kan tænkes at der er et problem der. Kan så bare ikke forstå
> hvorfor jeg kan scrolle alle andre steder. Prøver på Logitech's site.

Jeg tænkte også straks på at det måtte have noget at gøre med din
musechauffør, for jeg scroller også udmærket på din side, så...

--
Allan

Fra : Miss Zee

Dato : 25-03-01 01:28

> Jeg tænkte også straks på at det måtte have noget at gøre med din
> musechauffør, for jeg scroller også udmærket på din side, så...

Hm... det er pænt underligt. Jeg har netop hentet ny driver og jeg kan
stadigvæk ikke scrolle. Sært.

Zee §: )

Fra : hjr

Dato : 26-03-01 08:22

"Miss Zee" skrev d. 23-03-01 17:17 dette indlæg :
> [...]
>
> Miss Zee
> 'Hvis vi ingen fejl havde, ville vi ikke glæde
> os så meget over at bemærke dem hos andre'

jeg kan scrolle på kandu.dk men ikke på din side jeg har desværre ikke nogen løsning men du skulle ikke føle dig helt alene med ikke at kunne scrolle, håber du finder en løsning
hjr

http://www.kandu.dk/