Hjælp til Win-Famely 6.01b
Fra : J.k.

Dato : 21-04-03 21:28

Når jeg går ind i opsætning af udskrifter og vil udskrive kommer
fejlmeddelelsen "Range chek errov" hele tiden. Hvad er galt.
M.v.h. Jørn

Fra : Keld Andersen

Dato : 22-04-03 21:34

Prøv at opgradere til version 6.02. Dette gøres fra http://www.winfamily.com

Med venlig hilsen
Keld Andersen

E-mail: keld23@tiscali.dk
Web: http://home.tiscali.dk/keld23
Fladså Arkiv: http://fladsaa-arkiv.dk
Slægtshistorisk Forening for Sydsjælland: http://home.tiscali.dk/ssf25

Fra : Søren bank Olesen

Dato : 24-04-03 16:19

Du kunne prøve at indtaller det igen også se om det hjælper .mvh. søren

---