importer til Winfam
Fra : Steen Mogensen

Dato : 21-04-03 21:31

På nedennævnte side Finder jer Frederik osv.
http://www.gencircles.com/users/bjabi/2/gedcom/6706
her er en funktion-extract gedcom-
denne gedcom vil jeg nu indlæse i winfam, men umiddelbart kan det ikke lade
sig gøre, er her nogen der har et forslag

Hilsen

Steen

---

Fra : Otto Jorgensen

Dato : 21-04-03 21:51

Mon, 21 Apr 2003 22:30:43 +0200, in dk.videnskab.historie.genealogi,
"Steen Mogensen" <dsl52801@vip.cybercity.dk> wrote:

> [...]
>denne gedcom vil jeg nu indlæse i winfam, men umiddelbart kan det ikke lade
>sig gøre, er her nogen der har et forslag

filen ser ordinær ut men det er en referanse i filen til
1 SOUR @13932322@

mens kilden som oppgis i filen er
0 @S13932322@ SOUR

Den som har lagt ut filen har manipulert med dataene og ikke gjordt
skikkelig jobb

la de to kildene bli samsvarende og prøv på nytt

--
Otto Jørgensen
http://home.online.no/~otjoerge/

Fra : Steen Mogensen

Dato : 22-04-03 14:03

"Otto Jorgensen" <otjoerge@online.no> skrev i en meddelelse

> Den som har lagt ut filen har manipulert med dataene og ikke gjordt
> skikkelig jobb
>
> la de to kildene bli samsvarende og prøv på nytt
>
> --
jeg forstår ikke helt hvad du mener ?

Steen

---

Fra : Otto Jorgensen

Dato : 22-04-03 17:41

Tue, 22 Apr 2003 15:03:04 +0200, in dk.videnskab.historie.genealogi,
"Steen Mogensen" <dsl52801@vip.cybercity.dk> wrote:

>"Otto Jorgensen" <otjoerge@online.no> skrev i en meddelelse

>lade

>jeg forstår ikke helt hvad du mener ?

ser du at kodene til kildene er forskjellig?