pnp
Fra : Ejvind Frantzen

Dato : 21-04-03 20:41

skal man slå : "Plug & Play OS" til eller fra i BIOS

Windows xp

?

Asus p4b533-v

venlig hilsen
Cho-on

Fra : Madsen

Dato : 21-04-03 20:57

<http://support.microsoft.com/?kbid=252420>
| Plug and Play-indstillingerne for operativsystemet i computerens
| BIOS skulle ikke påvirke den måde, Windows generelt håndterer
| hardware på. Microsoft anbefaler imidlertid, at du sætter denne
| indstilling til "No" eller "Disabled" i computerens BIOS.

Madsen.

Fra : Jens C. Hansen [Oden~

Dato : 21-04-03 23:48

Madsen wrote:

> <http://support.microsoft.com/?kbid=252420>

Det skal dog lige siges, at der var engang en pc med Win95 (eller måske
98) jeg ikke kunne få til at detektere cdrom-drevet, hvis Plug&Pray ikke
var sat til "Enabled".