Sex med Poppers
Fra : Adventure Guy

Dato : 21-04-03 20:01

Min kæreste vil ofte gerne at vi tager poppers når vi dyrker sex, men
jeg er lidt "bange" da jeg har læst nogle skræk historier om at man
kan besvime osv. Og endelig syntes jeg det er lidt underligt at skulle
sniffe noget mens man har sex med den som man elsker. Jeg vil gerne
indrømme de par gange jeg har prøvet var det en vidunderlig/underlig
følelse.

Er det mig som er lidt konservativ ?

Vil gerne høre fra nogen som har nogle erfaringer/viden/meninger om
dette, og er det skadeligt ?

Fra : Casper

Dato : 30-04-03 10:15

Adventure Guy <adventureguy@post.cybercity.dk> wrote in message news:<4rf8av4qsf1vmmvcvetvajq79hoj4cp0af@4ax.com>...
> [...]
> følelse.
>
> Er det mig som er lidt konservativ ?
>
> Vil gerne høre fra nogen som har nogle erfaringer/viden/meninger om

Hejsa!
Jeg har en lidt sjov, men samtidig meget alvorlig historie om poppers.
Det var en lørdag aften hvor vi (mine kammerater og jeg) sad på mit
kollegieværelse og drak inden vi skulle videre i byen. Én af mine
kammerater havde en flaske poppers med, som han sad og havde det
enormt sjovt med. Efterhånden som vi blev mere og mere fulde var der
ingen af os der lagde særlig meget mærke til ham mere, og pludselig
hørte vi et ordentligt brag, da min kammerat besvimede, faldt af sin
skammel og ind i højttaleren. Det viste sig at idioten havde fundet ud
af at gevindet på flasken fint kunne skrues op i næsen, så var han fri
for at sidde og holde flasken. Han fik det dog hurtigt godt igen og
holder sig nu langt væk fra poppers.
Så jo, man kan godt besvime af det. Ved overdrevet brug ihvertfald.

Mvh

Casper

Fra : Nette

Dato : 30-04-03 11:47

Adventure Guy <adventureguy@post.cybercity.dk> wrote in message

> Er det mig som er lidt konservativ ?

Nej, det mener jeg bestemt ikke det er. Jeg mener tvært imod, det er din
kæreste, der prøver på at forsøde noget, som egentligt ikke bliver forsødet
alligevel.

Jeg selv har det sådan, at jeg bliver mere tændt og kåd, når jeg får noget
indenbords, men min erfaring siger mig også, at jeg ikke mærker og føler så
intenst, når jeg har noget i kroppen. Sådan tror jeg også, jeg ville have
det med det der poppers, hvad så end det er.

Nej, jeg synes man skal være med sine fulde fem, når man har sex. På den
måde er det mest naturligt og på den måde overser man heller ikke nogle tegn
fra partneren.

Nette