IE til Mac
Fra : Birck

Dato : 21-04-03 19:48

Hej NG

Min søster har erhvervet sig en Mac. Men aner absolut intet om den. Jeg er
pc bruger og kan derfor ikke hjælpe hende ret meget. Hun er rendt ind i
nogle problemer med nogle sider på nettet der kræver en nyere version af
Internet Explorer end 5.01.

Mine spørgsmål er så:

Hvad er den nyeste version IE til Mac OS 9.1

Hvor henter/installerer man den..?

Mvh. Rasmus Birck - der er lidt træt af konvertering fra det ene monopol til
det andet

Fra : [2900] Jesper Haaber~

Dato : 21-04-03 19:54

Birck <rasmusbirck@dak.k64.dk> wrote:

> [...]
>
> Hvor henter/installerer man den..?
>
> Mvh. Rasmus Birck - der er lidt træt af konvertering fra det ene monopol til

Hvis din søster klikker på E'et i Internet Explorer i øverste højre
hjørne, så ryger hun direkte hen til det rette sted.

--
Med venlig hilsen Jesper

http://www.gylling.net/

Fra : Mikael Kern

Dato : 22-04-03 12:31

Hej Rasmus Birck - kender vi hinanden?

mvh Mikael Kern
--
Arbejdskraft tilbydes: Video, foto, streaming, internet, Mac...

Mikael Kern - Steadicam Owner/Operator - Lighting Cameraman
EFP/ENG/OB/SNG Rentals - http://www.kern.dk

Mikael Kern Film, DK-2000 Frederiksberg, Denmark
Mail: kernRE@MOVEkern.dk
(:-{d)