Foto
IBM760 5420
Teil 3020
E-10, coolpix 5700 ??
Fra : Kim Bernhart

Dato : 21-04-03 19:20

Vi skal have et nyt ´digikamera, men kan ikke helt overskue det store udbud
og håber derfor for lidt gode råd fra de erfarne. Har prøvet flg. 2
kameraer: Nikon coolpix 5700 + olymous E-10 og kan godt lide begge. Syntes
dog nikon larmer når det fokusere og E-10 er måske lige lovligt stort. Har
tænkt på Canon G3 eller olympus C-5050 men hvordan er de i forhold til de 2
førstnævnte. De er lidt billigere og nyere og tænkte så om det var et bedre
kamera og købe fra nyt eller ville jeg være mere glad i længden ved at købe
et af de førstnævnte lettere brugt ?

Mvh. Kim

Fra : Allan R.

Dato : 21-04-03 19:38

Hej Kim

Jeg har næsten lige købt et E-10 via nettet i Tyskland til 7000,- kr. Jeg er
meget tilfreds med kameraet, der dog har sine begrænsninger, da det er en
lidt ældre model end de andre. Men hvis man kan acceptere de få gener dette
giver så får man et total lækkert kamera til pengene. Jeg VILLE have
spejlrefleks (okay det bruger prisme, men så er der ingen mekanik der går i
stykker , og så var dette utvivlsom det bedste tilbud, hvis man skulle
købe nyt og ikke har løs optik til Nikon, Canon.

Så hvis du vil have et spejrefleks, slå til NU og glæd dig over et lækkert
kamera de næste par år. Når disse par år, så er gået kan du sikkert købe
noget der er dobbelt så god til den halve pris

Allan R.

Fra : Marek M

Dato : 22-04-03 01:12

"Allan R." <a@a.a> skrev i en meddelelse
> Hej Kim
>
> Jeg har næsten lige købt et E-10 via nettet i Tyskland til 7000,- kr. Jeg
er

Hej Allan,
Kan du skrive hvor har Du købt E-10 i Tyskland ?
På forhånd tak

MM

Fra : Allan R.

Dato : 23-04-03 10:56

Hej Marek

Det er købt hos http://www.media-electronic.de/ til 930,- Euro.

Det ser desværre ud til at det er udsolgt nu :-/

Mvh. Allan R.

Fra : Marek M

Dato : 23-04-03 13:37

Tak for hjælpen