Musik fra Mandrillen
Fra : Christian Muus

Dato : 21-04-03 19:00

Hej

Jeg sad lige og så lidt fra den nye Mandril-dvd i går. Hvilket musikstykke
er det nu der bliver brugt i "Frisbee"?

Christian

Fra : Søren Thomsen

Dato : 21-04-03 19:06

"Christian Muus" <christianmuus2@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Hej
>
> Jeg sad lige og så lidt fra den nye Mandril-dvd i går. Hvilket musikstykke
> er det nu der bliver brugt i "Frisbee"?
>
> Christian

Ved det ikke, men jeg går ud fra, at nummeret findes på den cd, der følger
med dvd'en.

Fra : Christian Muus

Dato : 21-04-03 19:17

"Søren Thomsen" <6x104138spam@tiscali.dk> skrev i en meddelelse

> Ved det ikke, men jeg går ud fra, at nummeret findes på den cd, der følger
> med dvd'en.

Meget muligt, men det var en lånt DVD som er afleveret tilbage

Fra : Søren Thomsen

Dato : 21-04-03 20:25

> "Søren Thomsen" <6x104138spam@tiscali.dk> skrev i en meddelelse

> Meget muligt, men det var en lånt DVD som er afleveret tilbage

Her er tracklisten...

JAN GLÆSEL/MANDRILHOLDET En TV-Baron
NIK KERSHAW The Riddle
MADNESS Our House
NENA 99 Luftballons
ERASURE Take A Chance On Me
ANDREAS DORAU Stoned Faces Don't Lie
ADAM ANT Stand And Deliver
YAZOO Situation
ANDREAS DORAU Komm wieder
AIR Sexy Boy
ANDREAS DORAU Das Weisst nur du
JAMES BROWN Please Please Please
SEBASTIAN Når lyset bryder frem
CHARLIE DANIELS BAND The Devil Went To Georgia
TACO Puttin' On The Ritz

Fra : Christian Muus

Dato : 21-04-03 22:35

> [...]
> JAMES BROWN Please Please Please
> SEBASTIAN Når lyset bryder frem
> CHARLIE DANIELS BAND The Devil Went To Georgia

Tak, men det er vist ingen af disse. Har checket i forvejen

Fra : ChriZ

Dato : 21-04-03 22:40

Jeg mener at musikken til Frisbee var noget Mandril-drengene fandt på en
eller anden "må-bruges-frit-uden-copyright" (eller sådan noget lignende) i
DRs arkiver - baggrundsmusikken er jo også med på DVD1, der ellers er fri
for copyrighted musik... og jeg tror ikke du sådan lige kan finde den i
butikkerne - rigtigt ærgeligt, for det er et fedt stykke musik, som de burde
have smidt på audio CD'en på DVD2 :)

Christian

- Hvem er Åge?
[ http://www.hvemeraage.yum.dk/ ]