hankat der snakker !
Fra : Steen Sørensen

Dato : 21-04-03 18:43

har kun haft hunkatte før og for 8 mdr siden fik jeg en hankat (har en
hunkat på ca 2 år) og han snakker hele tiden er det normalt (ingen af mine
hunkatte har gjort det så meget) kan det være fordi han er nederst i
hierakiet ?? eller er det ganske normalt at hankatte snakker meget ??

Steen Sørensen

Fra : Niels Peter

Dato : 21-04-03 18:56

Steen Sørensen wrote:
> [...]
> mine hunkatte har gjort det så meget) kan det være fordi han er
> nederst i hierakiet ?? eller er det ganske normalt at hankatte

Jeg har aldrig lagt mærke til, at det ene køn snakker mere end det andet
(hos katte, i hvert fald).
Hvis det er begyndt for nyligt, kan det være tegn på begyndende
kønsmodning; hvis han altid har gjort det, er det nok bare hans
personlighed, der er sådan.

--
Niels Peter
www.bluewhite.dk

Fra : Hans Joergensen

Dato : 21-04-03 18:59

Steen Sørensen wrote:
> [...]
> hunkatte har gjort det så meget) kan det være fordi han er nederst i
> hierakiet ?? eller er det ganske normalt at hankatte snakker meget ??

Både vores hankat (uden boller;) og hunkat snakker til
tider... normalt betyder det 'find lige en raslemus til mig nå!'
eller noget i den stil ;)

Jeg tror det er sådan noget nogle katte bare gør ..

// Hans
--
Desert Eagle .50 hardballpistol med blowback og hopup og sådan
til salg for højeste bud over 1000, mail for billeder.