Køb af Philips mobil i Tyskland
Fra : Morten Nielsen

Dato : 21-04-03 18:09

Hej!

Philips Fisio 825 ser ud til at være en ganske god telefon, og kan købes til
en god pris ifølge www.gunstiger.de

Men hvis jeg køber denne telefon i Tyskland, har den så danske menuer og
ordbog?

På forhånd tak!

/Morten

Fra : Rainer Schöbe

Dato : 21-04-03 19:42

Hej Morten!

Morten Nielsen wrote:
> Philips Fisio 825 ser ud til at være en ganske god telefon, og kan
> købes til en god pris ifølge www.gunstiger.de
>
> Men hvis jeg køber denne telefon i Tyskland, har den så danske menuer
> og ordbog?

Jeg vil gerne se efter de Philips Fisio 825 som vi sælger.

Men mange kunder siger at de får dårligt signal.

--
Rainer Schöbe (Germany)
using "E-Plus Professional Data GPRS/HSCSD" and "i-mode"

Fra : Morten Nielsen

Dato : 22-04-03 16:44

> Jeg vil gerne se efter de Philips Fisio 825 som vi sælger.

Takker mange gange, du kan måske endda give et godt tilbud? ;)

> Men mange kunder siger at de får dårligt signal.

Hmm.. Det tror jeg nu godt jeg kan leve med.

Vhils Morten

Fra : Rainer Schöbe

Dato : 23-04-03 14:27

Hej Morten.

Morten Nielsen wrote:

> Takker mange gange, du kan måske endda give et godt tilbud? ;)

Du må undskylde forsinkelsen.

De Philips Fisio 825 som vi sælger i vor butik "taler" kun engelsk, tysk og
tyrkisk. Jeg kunne godt give dig et tilbud, men det er ikke et godt, da vi er
planlagt til at sælge direkte til kunder der kommer i vor butik.

Desuden er priserne for mobiltelefoner i Tyskland uden abonnement ballonhøje, da
kunderne skal købe dem med et abonnement. Tage-med-prisen er EUR 239,- uden
abonnement, tage-med-prisen med abonnement (24 måneder) er EUR 1,-.

Fra : Niels Jacobsen

Dato : 22-04-03 19:46

Morten Nielsen <mkn@NOSPAMofir.dk> wrote:
> Hej!
>
> Philips Fisio 825 ser ud til at være en ganske god telefon, og kan
> købes til en god pris ifølge www.gunstiger.de

Er der nogen der ved hvorfor man ikke kan købe Philips mobiler i DK ?
Jeg synes også der er flere flotte telefoner.

M.v.h
Niels