Als.........
Fra : Søren Jensen

Dato : 21-04-03 17:59

Hej NG.

Vi er 3 par der skal til " Als " i uge 29 " Drejby StrandCamping " og ville
høre om fiske mulighederne...
Er der nogle med erfaring fra Als, kan foreslå nogle gode steder at fiske.

M.V.H

Søren

Fra : David Konrad

Dato : 21-04-03 19:17

"Søren Jensen" <S_C_JENSEN@post.tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> høre om fiske mulighederne...
> Er der nogle med erfaring fra Als, kan foreslå nogle gode steder at fiske.

Talte med én forleden, der sammen med 4-5 andre var en hel uge på Als med
havørred i tankerne. Det blev først henimod slutningen af ugen (forrige uge)
til fisk, men de erfarede, at de lokale fisker i medvind (!!) - og det er jo
næppe nogen ringe viden at tage med sig...

Fra : Søren Jensen

Dato : 21-04-03 19:30

Takker

Det er en oplysning jeg vil tage med mig.

M.V.H

Søren

Fra : Karsten Skov

Dato : 21-04-03 20:00

Hej
Du skal til et udmærket fiskeområde I skal til. Prøv at se følgende:

http://www.sika-tackle.dk/kort/

Hilsen
Karsten

Fra : Bo Hansen

Dato : 21-04-03 22:07

Hej
Jeg har været en del ude med snøren på Als for nylig. Kortet med hotspots på
www.sika-tackle.dk indeholder en masse rigtige gode steder. Vi har taget en
del havørreder ved strækningen fra Hellesø gård og ind mod Sandvig (vigen
lige syd for hotspottet)for nylig. Ved Stevning Næs er der gode chancer for
kysttorsk i timerne efter solnedgang. Er du på "storvildt jagt" vil jeg
anbefale et af stederne på østkysten.
Knæk og bræk
Bo

Fra : Christian jacobsen

Dato : 24-04-03 05:57

Lige en sidste beretning, var der ovre igår 23.04 , og var næsten omme ved
fyret da der kom kontakt til en mege ørred ,men for at prøve noget nyt løb
den både med blink og en 8kg line , den løb ud og vendte og selv om bremsen
var løsnet , rev den linen over og stak af med hele molevitten..
Hilsen Christian Jacobsen